جهت دریافت خدمات و تخفیف ویژه با ما در تماس باشید.

مبل شویی در غرب تهران

مبل شویی در غرب تهران

خدمات مبل شویی در غرب تهران شامل شستشو مبل در منزل با دستگاه تمام اتوماتیک است. مبلمان یکی از لوازم مصرفی خانه می‌ باشد و امکان کثیف شدن و یا لک شدن آن بسیار زیاد است. اگر مبل شما لک شد، نگران نباشید. شما می‌ توانید با متخصصان حرفه ای در این زمینه تماس بگیرید تا در کم‌ ترین زمان ممکن مبل شما را مثل روز اول تمیز کنند. این کار با کمک دستگاه تمام اتوماتیک انجام می‌ شود و بالاترین قدرت پاک کنندگی را دارد.

این دستگاه با کمک بخار و فوم خشک، تمام آلودگی‌ ها را از مبل شما پاک می‌ کند و هیچ گونه نم و رطوبتی را باقی نمی‌ گذارد. همچنین بخار داغ این دستگاه، مبل را ضدعفونی می‌ کند و تمام میکروب‌ ها و باکتری‌ ها را از بین می‌ برد. بنابراین می‌ توان گفت که مبل شویی در منزل غرب با دستگاه یکی از بهترین روش‌ های شستشوی مبل بدون نیاز به جابجایی می‌ باشد.

خدمات مبل شویی در غرب تهران 
44896245 | 44383827 | ۴۴۴۸۵۵۲۹
سرویس به تمام مناطق غرب تهران

در ادامه اطلاعاتی در مورد دستگاه مورد استفاده، مراحل شستشو، مزایای این دستگاه، هزینه مبل شویی و در نهایت ویژگی‌ های بهترین مبل شویی در غرب ارائه دادیم. با ما همراه باشید.

مشاور رایگان

مشخصات فردی

 مبل شویی در منزل غرب تهران

مبل شویی در منزل غرب تهران بدون داشتن تخصص و تجربه ممکن است باعث آسیب به مبلمان خانه شما شود. بنابراین بهتر است با خیال راحت این کار را به تیم تخصصی بسپارید تا به بهترین نحو مبل‌ های شما را شستشو دهند. شرکت مبل شویی تهران تک با کمک دستگاه‌ های مخصوصی، مبلمان شما را بدون نیاز به جابجایی تمیز می‌ کند. اما این دستگاه چه ویژگی‌ هایی دارد که باعث تمیز شدن مبل می‌ شود؟

اجزای دستگاه مبل شویی مورد استفاده در غرب تهران، شامل دو مخزن آب تمیز و کثیف، موتور مکنده برای جذب آب کثیف و فیلتر کیسه ای است که مانع ورود ذرات ریز و آب به موتور دستگاه می‌ شود. این دستگاه دارای یک موتور است که آب و کف تولید شده را با نازل بر روی مبل پخش می‌ کند. هر چه قدرت موتور بیشتر باشد، قدرت پاک کنندگی دستگاه بیشتر می‌ شود.

مبل شویی در منزل غرب تهران
مبل شویی در منزل غرب تهران

خدمات رسانی مبل شویی در تمامی مناطق غرب تهران

تهران تک بنا به درخواست بالای خدمات مبل شویی در منطقه های مختلف غرب تهران، با تکمیل کردن پرسنل خود در کمترین زمان ممکن خدمات شما را در محل انجام می دهد، مناطقی که ما تحت پوشش می دهیم عبارتند از:

مبل شویی در شهرک غرب مبل شویی در سعادت آباد منطقه تهران ویلا
مبل شویی در پونک منطقه صادقیه (آریاشهر) شهرک گلستان (شهرک راه آهن)
مبل شویی در اکباتان مبل شویی در جنت آباد منطقه شهران
منطقه وردآورد مبل شویی در تهرانسر مبل شویی در چیتگر
منطقه دهکده المپیک منطقه ستارخان مبل شویی درشهر زیبا (سه راه تعاون)
منطقه بلوار فردوس  مبل شویی در باغ فیض مبل شویی در زیبا دشت

هزینه مبل شویی در غرب تهران

از ویژگی‌ های بارز مبل شویی در منزل با دستگاه هزینه پایین آن است. شما با پرداخت هزینه ناچیزی می‌ توانید در منزل و بدون جابجایی، مبل‌ های خود را مثل روز اول تمیز کنید. این هزینه‌ ها به عواملی چون جنس پارچه، تعداد مبل و نوع آن بستگی دارند. پارچه مبل ممکن است از چرم، کتان، لنین، ابریشم، نانو، مخمل، جیر و غیره باشد. برای شستشو هر کدام از این پارچه‌ ها باید از مواد شوینده مخصوص و روش‌ های مختلف شستشو استفاده کرد. بنابراین، جنس مبل ممکن است بر میزان هزینه‌ ها تاثیر بگذارد.

نوع و تعداد مبل  قیمت شستشو نوع و تعداد مبل  قیمت شستشو
نیم ست ۵ نفره معمولی
۴۰۰,۰۰۰ تومان
نیم ست ۵ نفره با تشک دوبل
۵۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی مبل ۷ نفره ساده
۶۵۰,۰۰۰ تومان  قیمت شستشوی مبل ۷ نفره با تشک دوبل ۷۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی مبل ۸ نفره ساده ۸۰۰,۰۰۰ تومان قیمت شستشوی مبل ۸ نفره تشک دوبل ۸۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی مبل ۹ نفره ساده ۹۰۰,۰۰۰ تومان قیمت شستشوی مبل ۹ نفره تشک دوبل ۹۸۰,۰۰۰ تومان

تعداد نفرات مبل نیز بر قیمت مبل شویی در تهران اثر می‌ گذارد. برای مثال قیمت شستشوی مبل 7 نفره کم‌ تر از 9 نفره است. به همین دلیل است که کارشناسان ما قبل از هر چیزی در مورد تعداد نفرات مبل از شما سوال می‌ کنند. نوع مبل عامل سومی‌ است که بر روی قیمت مبل شویی اثر می‌ گذارد. انواع مبل شامل مبل راحتی، کلاسیک، شزلون، مبل L و غیره می‌ باشد. مبل کلاسیک یا استیل پارچه کمتری نسبت به مبل راحتی دارد و این فاکتور ممکن است بر هزینه‌ ها تاثیر بگذارد.

هزینه مبل شویی در غرب تهران
هزینه مبل شویی در غرب تهران

مراحل مبل شویی با دستگاه در غرب تهران

مبل شویی در منزل با دستگاه مراحلی دارد که حتما باید مطابق با این مراحل که در ادامه توضیح می دهیم پیش رفت تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید که حتما باید توسط متخصص انجام شود. در ادامه به معرفی این مراحل می‌ پردازیم.

آماده سازی قبل از شستشوی مبلمان

قبل از استفاده از دستگاه باید ذرات ریز و درشت مواد غذایی از روی مبل پاک شود. سپس فرد متخصص مبل‌ ها را بررسی می‌ کند تا تعیین کند که کدام قسمت مبل به شستشوی بیشتری نیاز دارد. با بررسی نوع لکه‌ ها و میزان کثیفی مبل، کار مبل شویی آغاز می‌ شو، که کار تمیز کاری توسط متخصصان ما قبل از شستشو با جاروبرقی انجام می شود.

انتخاب مواد شوینده و روش شستشو

تیم متخصص قبل از هر چیزی با بررسی جنس پارچه مبلمان، نوع شستشو و مواد شوینده را تعیین می‌ کند. بعضی پارچه‌ ها تنها باید با بخار آب شستشو شوند و مواد شوینده بر آنها آسیب می‌ زند. گاهی هم باید از فوم خشک برای شستشوی  پارچه‌ های آسیب پذیر استفاده کرد، پس این کار نیاز به تخصص دارد و حتما برای شستن مبلمان با متخصصان ما در تماس باشید.

شستشوی مبل با دستگاه

آب و مواد شوینده در این دستگاه با هم مخلوط می‌ شوند و با کمک نازل و یا فرچه روی سطح مبل پخش می‌ گردند. کف ایجاد شده دارای کمترین میزان آب است تا آسیبی به پارچه نرسد. این کار باید با دقت تمام انجام شود تا پارچه چروک و خراب نشود. این کف باید چند دقیقه ای روی مبل بماند تا بتواند بر روی لکه‌ ها اثر بگذارد.

خشک کردن مبل با مکش بعد از شستشو

در این مرحله با استفاده از مکنده دستگاه، آب و کف کثیف از روی مبل جمع می‌ شود. این آب کثیف داخل مخزن آب جمع می‌ شود و هر چه قدرت مکش بیشتر باشد، مبل تمیز‌ تر می‌ شود. در این مرحله مبل کاملا خشک می‌ شود و هیچ نم و رطوبتی باقی نمی‌ ماند.

بهترین مبل شویی در غرب تهران

انتخاب مبل شویی خوب در غرب تهران کار سختی نیست و شما فقط کافیست که دقت انتخاب خود را خیلی بالا ببرید، نباید به هر شخص اعتماد کرد مخصوصا این روزها هر شخصی بدون تجربه کار در سایت های آگهی خود را متخصص مبل شویی معرفی میکند اعتماد به این افراد نه تنها کار شما را پیش نمی برد بلکه احتمال صدمه رساندن به مبلمان شما نیز بالا میرود، پس تهران تک با سابقه کاری که دارد و بهره گیری از بهترین سرویس کاران آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

مبل شویی در تهران با کمک دستگاه، دارای مزایای قابل توجهی است. در ادامه به معرفی این مزایا می‌ پردازیم.

  • سرعت بالای شستشو
  • باقی نماندن نم و رطوبت بعد از شستشو
  • قدرت بالای پاک کنندگی
  • هزینه پایین شستشو
  • شستشو بدون ایجاد آسیب به پارچه مبل
  • شستشو بدون نیاز به جابجایی
  • خاصیت ضدعفونی کنندگی
بهترین مبل شویی در غرب تهران
بهترین مبل شویی در غرب تهران

ویژگی‌ های مبل شویی خوب در غرب تهران

مبل شویی خوب در غرب تهران دارای ویژگی‌ های زیر است.

  • بر اساس جنس پارچه مبل را شستشو می‌ دهد.
  • کم‌ ترین آسیب را به مبلمان می‌ زند.
  • پشتیبانی قوی دارد.
  • از تیم متخصص و با تجربه استفاده می‌ کند.
  • قیمت مناسبی دارد.
  • از مواد شوینده مرغوب استفاده می‌ کند.
  • لکه‌ ها را عمیقا از بین می‌ برد.
  • از روش‌ های نوین شستشو برای حفظ ظاهر مبل استفاده می‌ کند.
  • مبل را ضدعفونی می‌ کند.
  • بوی بد مبل را به طور کامل از بین می‌ برد.
ویژگی‌ های مبل شویی خوب در غرب تهران
ویژگی‌ های مبل شویی خوب در غرب تهران

مجموعه تهران تک بهترین انتخاب در غرب تهران

مبل شویی در منزل با دستگاه، بسیار کار تخصصی است و باید توسط افراد مجربی انجام شود تا کم‌ ترین آسیب به پارچه مبل وارد شود. افراد با تجربه با انتخاب صحیح روش شستشو و مواد شوینده می‌ توانند بهترین نتیجه را به شما ارائه دهند. اما کدام مبل شویی در تهران تمام ویژگی‌ های یک مبل شویی خوب را دارد؟

تهران تک یکی از بهترین مبل شویی‌ های غرب تهران است که با ارائه خدمات شستشو انواع مبلمان در خدمت مشتریان عزیز می‌ باشد. این مبل شویی در سراسر تهران از جمله غرب، خدمات خود را ارائه می‌ دهد و یکی از بهترین‌ ها در نوع خود است. این مجموعه با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ ترین مواد شوینده، مبل‌ های شما را از هرگونه آلودگی و کثیفی پاک می‌ کند. مبل شویی تهران تک مفتخر است که به رضایت صد در صدی مشتریان رسیده است و با پشتیبانی قوی، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌ دهد.

جهت ثبت سفارش خود می‌ توانید با شماره‌ های زیر تماس حاصل کنید و تعداد نفرات مبلمان، جنس و نوع آن را به کارشناس مربوطه اطلاع دهید. کارشناسان با با پشتیبانی قوی شما را در تمام مراحل راهنمایی خواهند کرد. مبل شویی در غرب تهران تهران با جدیدترین روش‌ های شستشو، پیشرو در ارائه خدمات شستشو مبلمان اداری و منزل می‌ باشد. جهت دریافت خدمات شستشوی مبل در غرب تهران، و سایر منطقه های غرب نیز می‌ توانید با تهران تک، تماس حاصل فرمایید.

خدمات مبل شویی در غرب تهران 
44896245 | 44383827 | ۴۴۴۸۵۵۲۹
سرویس به تمام مناطق غرب تهران

خدمات تهران تک در غرب تهران

خدماتی که ما در غرب تهران ارائه میدهیم فقط شامل مبل شویی نمی باشد، شرکت ما علاوه بر شستن مبل خدماتی هم چون شستشوی تشک خوشخواب را نیز انجام میدهد، پس اگر در ایجاد درخواست خود نیاز به شستن تشک های خود را دارید این خدمات از سوی شرکت ما اراده می شود، جدای از این ها شستن فرش در منزل با دستگاه و موکت شویی در منزل نیز توسط شرکت ما انجام می پذیرد.

ما تمامی خدمات خود را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم، شرکت تهران تک آماده اخذ قرار دارد با شرکت ها و رستوران های سطح تهران و کرج و مخصوصا غرب تهران برای انجام خدمات با تخفیف ویژه می باشد.

5/5 - (7 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

4 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در غرب تهران»

  1. ببخشید هزینه شستن مبل ۹ نفره چقدر میشه؟
    و چقدر طول میکشه تمیز کاریش ما تازه جابه جا شدیم و میخوایم این پروسه هر چه سریعتر باشه
    تشکر

    1. سلام و وقت بخیر برای اطلاع از قیمت ها به شماره 09104159497 در تماس باشید و درباره سوال دوم شما حدود 1 ساعت شستن مبل 9 نفره زمان بر هستش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
small_c_popup-1.png

جهت ایجاد سفارش خدمات به صورت آنلاین لطفا فرم زیر را پر کنید.

سفارش آنلاین