جهت دریافت خدمات و تخفیف ویژه با ما در تماس باشید.

مبل شویی در الهیه

مبل شویی در الهیه

مبل شویی در الهیه بسته به نیاز ساکنان این منطقه با شستشوی انواع مبل، فرش، موکت، خوشخواب و تابلو فرش در منزل خدمات متنوعی را ارائه می‌کند تا ساکنان این منطقه با دسترسی آسان و با یک تماس بتوانند مبلمان خود را نو نوار کنند. مبل از جمله وسایلی است که شستن آن سخت و نیاز به حساسیت، مهارت، مواد شوینده و تجهیزات دارد و چون ساکنان الهیه تجهیزات شستشوی مبل ندارند می‌توانید از خدمات مبل شویی الهیه استفاده کنند.

توجه داشته باشید که یکی از عوامل کاهش عمر مبل کثیفی و وجود لکه و عرق بر روی مبل است به همین دلیل شستن مبل موضوع مهمی است که باید به آن توجه و هر ساله آن را شست و هر چند روز یکبار آن را گردگیری کرد. ما در این مقاله از سری مقالات خود به مبل شویی در الهیه خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب با مبل شویی تهران تک همراه ما باشید.

مبل شویی الهیه

مبل شویی الهیه با ارائه خدمات قابل‌ توجه به ساکنان الهیه توانسته نام بهترین مبل شویی تهران را برای خود به ارمغان بیاورد. امروزه در هر خانه‌ای از مبل برای نشستن، خوابیدن، استراحت و تماشای تلویزیون و … استفاده می‌کنند؛ استفاده طولانی مدت از مبل باعث کثیفی و وجود لکه، چربی و عرق در مبل می‌شود که لازمه از بین بردن این آلودگی‌ها شستن آن با دستگاه در منزل است تا بتوان از این طریق بدون جابجایی مبل را شست و تمیز کرد.

مبل شویی الهیه پس از شستشوی مبل با استفاده از حرارت بالا مبلمان شما را ضدعفونی و عاری از هر گونه باکتری و ویروس می‌کند و سپس با دستگاه خشک کن آن را خشک و قابل استفاده می‌کند که البته بهتر است شما 4 تا 5 ساعت صبر پیشه کنید تا مبل کاملاً خشک شود.

مزایای مبل شویی با دستگاه در الهیه

در گذشته نه چندان دور افراد با دشواری بسیار مبلمان خود را می‌ شستند و چون دستگاه خشک کن نبود آن را پشت پنجره و زیر آفتاب خشک می‌ کردند پروسه‌ ای که تقریباً دو تا سه روز زمان می‌ برد تا مبل خشک شود و در نهایت آن چیزی نمی‌ شد که انتظار آن می‌ رفت، چرا که عموماً کثیفی و لکه مبل باقی می‌ ماند.

با عمومیت یافتن استفاده از مبل در خانه شرکت‌ های مبل شویی فعالیت خود را با ارزان ترین مبل شویی تهران آغاز کردند، این شرکت‌ها با سرویس مبل‌ها را از خانه به محل شرکت می‌ آورند و در آنجا مورد شستشو قرار می‌ دادند، در همین حال شرکت مبل شویی تهران تک که با سابقه ترین و بهترین مبل شویی تهران محسوب می‌ شود با ایده خلاقانه و استفاده از تجهیزات مدرن برای رفاه حال هموطنان مبل شویی در منزل با دستگاه را راه‌ اندازی نمود تا همشهریان عزیز بدون جابجایی و به هم خوردن دکوراسیون منزل بتوانند مبلمان خود را نو نوار کنند. برای اطلاع از قیمت مبل شویی در منزل با شماره 02144383827 تماس بگیرید.

شستن مبل با دستگاه مزایای زیادی دارد که برخی از مهمترین آنها عبارت اند از:

  1. عدم آسیب به مبل به هنگام شستشو
  2. شستشوی سریع و آسان بدون هدر رفت آب
  3. شستن مبل بدون جابجایی در منزل و محل کار
  4. کیفیت بالای شستشوی مبل با دستگاه
  5. کاهش هزینه‌ های مربوط به حمل‌ و نقل
  6. خشک کردن مبل پس از شستشو با دستگاه و استفاده سریع از آن
  7. صرفه‌ جویی در وقت و هزینه
  8. و …

بهترین مبل شویی در الهیه

شستن مبل کار راحتی نیست و یک بی‌ احتیاطی باعث آسیب به مبل می‌ شود و از عمر آن می‌ کاهد، بر همین اساس خانوار ها معمولاً به دنبال بهترین مبل شویی تهران هستند تا در قبال هزینه‌ ای که برای شستن مبلمان خود می‌ کنند بهترین نتیجه را مشاهده و با لبخند رضایتمندی قیمت مبل شویی در منزل را پرداخت کنند.

بر اساس اصل مشتری مداری شرکت مبل شویی تهران تک با ارسال سرویس‌کاران مجرب برای مبل شویی در منزل پس از شستشو و لبخند رضایت مشتری هزینه شستشو را دریافت می‌ کند و این دقیقاً همان چیزی است که خانوار به دنبال آن هستند.

بهترین مبل شویی تهران دارای فاکتورهایی متمایز از دیگر شرکتها می باشد که از فاکتورهای مبل شویی در الهیه می‌ توان به مورد زیر اشاره نمود:

  • احترام به زمان و وقت مشتری
  • استفاده از بهترین مواد شوینده
  • استفاده از پرسنل حرفه‌ای
  • کسب رضایت مشتری
  • شستشو بدون کوچک‌ ترین کثیفی و ایجاد زحمت مضاعف برای مشتری
  • استفاده از دستگاه‌ های پیشرفته
  • و …
بهترین مبل شویی در الهیه
بهترین مبل شویی در الهیه

خدمات مختلف مبل شویی تهران تک در الهیه

مبل شویی تهران تک برای رفاه حال همشهریان عزیز خود خدمات مختلفی را ارائه می‌ کند، تمامی خدماتی که شما در منزل برای تمیز کاری خانه خود نیاز داشته باشید می توانید با ما تماس بگیرید و از تمام خدمات ما همراه با تخفیف و سرویس رایگاه در منطقه الهیه بهرمند شوید،  از جمله خدمات ما برای ساکنین الهیه عبارتند از:

شستشوی مبل در منزل با دستگاه در الهیه

در مبل شویی از پیشرفته‌ ترین دستگاه‌ ها برای شستشوی مبل و سپس خشک کردن آن استفاده می‌ کنند. مبل شویی با دستگاه این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدون جابجایی بتوانید مبلمان خود را مورد شستشو قرار دهید، ما تمام خدمات خود را در منزل شما بدون جا به جایی مبلمان و هیچگونه کثیف کاری انجام میدهیم، و خدمات ما تماما همراه با تضمین کیفیت انجام کار هستند.

شستشوی مبل در منزل با دستگاه در الهیه
شستشوی مبل در منزل با دستگاه در الهیه

شستشوی فرش با دستگاه در الهیه

بهترین مبل شویی تهران علاوه بر مبل شویی خدماتی مختلفی در زمینه شستشوی انواع فرش ارائه می‌ کند که برای استفاده از این خدمات کافی است، گوشی تلفن همراه خود را بردارید و با شماره‌گیری شماره همراه 09104159497 با شرکت مبل شویی الهیه تماس بگیرید و فرش خود را با استفاده از مجهزترین دستگاه فرش شویی بدون آسیب به فرش بشویید و دکوراسیون داخلی منزل خود را متحول کنید. علاوه بر شستشوی فرش شستن انواع تابلو فرش نیز در مبل شویی تهران تک انجام می‌شود.

شستشوی موکت با دستگاه در الهیه

در هر خانه‌ ای از موکت ساده و برجسته برای پر کردن اتاق‌ ها استفاده می‌ کنند که شستن آنها بسیار پر زحمت است، ولی نگران نباشید چرا که ارزان ترین مبل شویی تهران با حضور در منزل شما شستشوی انواع موکت‌ شما را با استفاده از دستگاه فوق مدرن می‌ شوید. پس دیگر نگران ایجاد لکه و کثیفی موکت خود نباشید.

شستشوی تشک خوشخواب در منزل الهیه

یکی از خدمات جدید مبل شویی تهران تک شستشوی خوشخواب در منزل با استفاده از دستگاه است. ما با استفاده از مواد نانو و استفاده از دستگاه های پیشرفته تمامی لکه ها و کثیفی تشک خوشخواب را از بین میبریم و علاوه بر تمیزی تشک از بوی نامطبوع آن نیز خلاص شوید.

شستشوی تشک خوشخواب در منزل الهیه
شستشوی تشک خوشخواب در منزل الهیه

استفاده از سرویس‌کاران حرفه‌ای و مجرب در الهیه

یکی از دلایل رضایت و موفقیت مبل شویی در الهیه استفاده از سرویس‌ کاران حرفه‌ ای و مجرب است که با حسن نیت وظایف خود را انجام می‌ دهند. ما علاوه بر حرفه ای بودن پرسنل خود بر مشتری مداری تاکید زیادی داریم و از تمام سرویس کاران خود می خواهیم که اخلاق خوش به بهترین شکل ممکن خدمات مشتریان را در الهیه انجام دهند.

استفاده از سرویس‌کاران حرفه‌ای و مجرب در الهیه
استفاده از سرویس‌کاران حرفه‌ای و مجرب در الهیه

استفاده از مواد نانو برای از بین بردن لکه و چربی در مبل شویی الهیه

استفاده از مواد شوینده بسته به جنس مبل، فرش، موکت و …. نقش مهمی در تمیزی و از بین بردن آلودگی، چربی، عرق و … دارد که شرکت مبل شویی تهران تک از بهترین مواد بسته به نوع مبل، فرش و موکت استفاده می‌کند. تمامی شامپو و مواد استفاده شده در شرکت ما خارجی بوده که علاوه بر قدرت تمیز کنندگی خیلی بالا، مانع از صدمه دیدن پارچه مبل می شود.

خشک کردن مبل، فرش و موکت، خوشخواب با دستگاه

بهترین مبل شویی تهران با استفاده از دستگاه موتور مکنده پس از شستشو مبل، فرش، موکت و خوشخواب شما را خشک و در همان زمان به شما تحویل می‌ دهد تا بتوانید از آن استفاده کنید. دیگر مثل زمان گذشته نیست که چند روز منتظر بمانید تا وسایل منزلتان در آفتاب خشک شود، با پیشرفت تکنولوژی طی چند ساعت فرش و مبل شما شسته و خشک شده تحویل شما می‌ شود.

مراقبت از مبل بعد از شستشو در منزل الهیه

یکی از کارهایی که بعد از شستشوی مبل در منزل باید انجام داد مراقبت از آن پس از شستشو است که برای این منظور لازم است به برخی نکات به قرار زیر توجه کنید:

  • مبل شویی الهیه پس از شستشوی مبل آن را با موتور مکنده خشک می‌کند، ولی اگر چنانچه مبل شما خشک نشده بود و دارای رطوبت کمی بود هرگز از سشوار برای خشک کردن آن استفاده نکنید چرا که هوا و همچنین فشار سشوار آسیب جدی به رویه مبل وارد می‌کند
  • پس از شستن و خشک کردن مبل با دستگاه بهتر است تا چند ساعت از نشستن بر روی مبل خودداری کنید
  • پس از مبل شویی و تحویل مبل از قرار دادن مبل در کنار پنجره خودداری کنید، چرا که از پنجره گرد و خاک داخل مبل می‌شود و همین عامل کوچک باعث ایجاد لکه بر روی مبل می‌شود.
  • در صورت عدم استفاده از مبل بهتر است روی آن را با کاور یا پارچه تمیز بپوشانید به خصوص زمانی که قصد مسافرت دارید.
  • به هنگام جارو کردن خانه گرد و خاک روی مبل را هم جارو کنید چرا که گرد و خاک به بافت مبل آسیب وارد می‌کند.

شستشوی مبل در الهیه

یکی از خدمات ارزان ترین مبل شویی تهران شستشوی فرش و مبل در منزل با استفاده از دستگاه است. شستشوی فرش و مبل یکی از دغدغه‌ های بانوانی است که زندگی آپارتمانی را تجربه می‌ کنند، چرا که این افراد جایی برای شستن و خشک کردن فرش و مبل ندارند و چون عدم شستشوی فرش و مبل باعث کاهش طول عمر آنها می‌ شود این افراد ناگزیر با زحمت بسیار فرش و مبل خود را می‌ شویند.

حال آنکه این افراد صرفاً با یک تماس با مبل شویی تهران تک می‌ توانند از خدمات آن هم چون شستن فرش و مبل در منزل بهره‌مند شوند بدون آنکه به خود زحمت جابجایی مبل و فرش دهند. مبل شویی الهیه با سرویس کارن مجرب و استفاده از دستگاه‌های مدرن بدون جابجایی در محل زندگیتان فرش و مبل شما را پس از شستن با موتور مکنده خشک و به شما تحویل می‌دهد که شما پس از گذشت چند ساعت می‌ توانید روی مبل یا فرش خود به استراحت بپردازید.

قیمت مبل شویی با دستگاه در الهیه

برای مبل شویی با دستگاه نمی‌ توان قیمت ثابتی را در نظر گرفت. قیمت مبل شویی در منزل بسته به تعداد مبل، جنس مبل، استفاده از مواد شوینده مرغوب، نوع دستگاه شستشوی مبل و همچنین نحوه خشک کردن مبل متغیر است. بر همین اساس هر شرکتی بسته به خدماتی که ارائه می‌کند قیمتی را مشخص می‌ کند که در این بین شرکت مبل شویی تهران تک با 15 سال سابقه ارزان ترین مبل شویی تهران بسته به خدماتی که ارائه می‌کند به شمار می رود. البته شما برای استعلام قیمت نهایی می‌ توانید با پشتیبان شرکت تماس بگیرید و از آخرین قیمت مبل شویی اطلاع حاصل کنید.

قیمت مبل شویی با دستگاه در الهیه
قیمت مبل شویی با دستگاه در الهیه

اطلاعات تماس مبل شویی الهیه

برای ارتباط با مبل شویی الهیه کافی است گوشی تلفن همراه خود را بردارید و با شماره همراه 09104159497یا شماره ثابت 02144383827 تماس بگیرید و سفارش خود اعم از مبل شویی در منزل، شستشوی خوشخواب، موکت شویی و فرش شویی ثبت کنید. با همگانی شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند و اینترنت این امکان برای شما فراهم‌ شده تا با ورود به وبسایت مبل شویی تهران تک به آدرس اینترنتی www.moblshuitehran.com بتوانید در بخش سفارش آنلاین، سفارش خود را ثبت کنید.

ساعت کاری مبل شویی الهیه

ساعت کاری مبل شویی الهیه از 8 صبح تا 21 شب است که در برخی ایام تا ساعت 22 نیز به فعالیت کاری خود ادامه می‌ دهد. برای سهولت در انجام خدمات خود حتما یک روز قبل از درخواست خدمات با ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید، تا ما بتوانیم زمان و ساعت مقرر شده برای انجام خدمات در محل شما حضور یابیم.

سخن پایانی

پیشرفت تجهیزات مبل شویی در تهران باعث شده تا شهروندان تهرانی تنها با یک تماس بتوانند مبل، فرش، موکت، خوشخواب، تابلو فرش و دیگر وسایل منزل خود را بدون زحمت با استفاده از دستگاه‌ های پیشرفته بشویند بدون آنکه زحمت جابجایی به خود دهند. شستن وسایل خانه به خودی خودی علاوه بر تمیزی و پاکیزگی باعث افزایش طول عمر آنها می‌ شود و تمیزی را به شما هدیه می‌ کند. برای شستن مبل با مبل شویی تهران تک تماس بگیرید و از خدمات متنوع آن استفاده کنید. در صورت داشتن هرگونه سؤال، نظر و انتقاد خوشحال می‌ شویم در بخش نظرات آن را به اشتراک بگذارید.

5/5 - (3 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

8 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در الهیه»

  1. اصغر قربانی

    سلام
    آدرس ما زرگنده است یکدست مبل ۷ نفره مدل اتریشی با ۱۰ صندلی نهار خوری و یک راحتی ۳ نفره ایکیا با راحتی ۱ نفره ایکیا جمعا با چه قیمتی شست و شوی میشود.

    1. سلام وقت بخیر
      به عوامل مختلفی بستگی داره مثل جنس مبلمان، میزان کثیفی مبل و تعداد کوسن ها، تشک دوبل بودن یا ساده بودن مبل جهت دریافت قیمت با دادن توضیحات به کارشناسان ما قیمت دقیق رو دریافت کنید
      منتظر تماستون هستیم.
      با تشکر

  2. تینا سلیم زاده

    سلام خسته نباشید ما الهیه هستیم و ۳ تا تشک داشتیم که کثیف هستن شما تشکم میشورین یا فقط مبل؟

    1. سلام وقت بخیر بله تمام خدمات مبل شویی، شستشوی تابلو فرش، انواع موکت ساده و برجسته و فرش ماشینی و دست بافت و انواع تشک خوشخواب و…. داریم.
      تمام این خدمات در منزل شما با دستگاه انجام میشه بدون کثیف کاری و جابه جایی

    1. سلام وقت بخیر
      حداکثر یک روز قبلش سفارشتون رو ثبت کنید و اگه خیلی عجله دارین تماس بگیرید و سعی میکنیم تو همون روز براتون اوکی کنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
small_c_popup-1.png

جهت ایجاد سفارش خدمات به صورت آنلاین لطفا فرم زیر را پر کنید.

سفارش آنلاین