جهت دریافت خدمات و تخفیف ویژه با ما در تماس باشید.

مبل شویی در اندرزگو

مبل شویی در اندرزگو

مبل شویی در اندرزگو به دلیل اینکه مبل نیز همچون فرش، پرده و … در معرض آلودگی، لکه و کثیفی قرار دارد هر ساله نیاز به شستشو دارد تا تمیز و مثل روز اول شد. از عوامل ایجاد لکه بر روی مبل می‌توان به ریختن انواع نوشیدنی به هنگام نوشیدن چای، قهوه، آبمیوه و … اشاره نمود که علاوه بر این انتقال آلودگی و گرد و غبار از لباس یا محیط بر روی مبل از عوامل اصلی کدر و تیره شدن مبل محسوب می‌شود.

استفاده از لوازم آرایشی، عرق، چربی، عطسه و سرفه نیز باعث از بین رفتن زیبایی ظاهری مبل می‌شود. ولی اصلاً نگران نباشید و کار مبل شویی در تهران و کرج را به مبل شویی تهران تک با شعبات مختلف در مبل شویی در مرزداران، مبل شویی در تجریش، مبل شویی در ولیعصر، مبل شویی در اندرزگو و … بسپارید و با خیالی آسوده به امورات زندگی بپردازید.

این مجموعه با کادری مجرب و متخصص و استفاده از دستگاه‌های مدرن و بهترین مواد شوینده متناسب با جنس مبل تمیزی و زیبایی را در کمتر از نیم روز برای شما به ارمغان می‌آورد. ما در این مقاله از سری مقالات خود به مبل شویی در اندرزگو خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب با مبل شویی تهران تک همراه باشید.

شستشوی مبل در اندرزگو

شستشوی در اندرزگو یکی از نیازهای خانوارها برای تمیزی مبل بدون جابجایی در محل به شمار می رود. هنوز هم هستند خانواده‌هایی که به هنگام ایجاد لکه و کثیفی مبل با شامپو فرش و مقداری ابر اقدام به تمیز کردن مبل و از بین بردن لکه می‌کنند که متأسفانه به دلیل عدم دانش کافی این عمل اثر عکس بر روی مبل می‌گذارد و کثیفی و لکه مبل را گسترش می‌دهد که پس از خشک شدن نیز باعث کدر شدن مبل می‌شود و اثرات لکه و رطوبت آب به رنگ زرد بر روی مبل باقی می‌ماند ولی خب زمانی که مبل کثیف و دچار لکه می‌شود چاره کار چیست؟

چاره کار خیلی راحت است با بهترین مبل شویی تهران تماس بگیرید و از خدمات مبل شویی در منزل استفاده کنید.

مبل شویی با دستگاه در منزل بدون آسیب به مبل تمامی لکه‌ها و آلودگی‌های مبل را از بین می‌برد و تمیزی و نظافت را بدون وجود لکه و رطوبت پس از شستشو برای شما به ارمغان می‌آورد و شما فقط چند ساعت پس از شستشو می‌توانید بر روی مبل خود بنشینید و خاطرات خود را مرور و به تماشای تلویزیون بپردازید.

دیگر مثل زمان گذشته نیست که برای مبل شویی در منزل چند روز وقت خود را تلف کنید تازه اگر بتوانید مبل را آن طور که باید و شاید تمیز کنید. در حال حاضر با خدمات مبل شویی در منزل این کار در سریعترین زمان بدون کمک گرفتن از شما برای جابجایی با کمک دستگاه‌های مکانیزه شستشوی مبل در محل انجام می‌شود؛ سپس با دستگاه مکنده قوی رطوبت آن را می‌گیرند و به شما تحویل می‌دهند. برای آگاهی از قیمت مبل شویی در منزل اندرزگو با شماره 02144383827 تماس بگیرید.

شستشوی مبل در اندرزگو
شستشوی مبل در اندرزگو

قیمت مبل شویی در اندرزگو

مبل از جمله وسایل ضروری و اصلی برای طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می رود و اگر چنانچه شیک نباشد و دارای لکه و آلودگی باشد نمای خیلی بدی را به خانه می‌دهد و علاوه بر این اثر مستقیمی بر روی راحتی ساکنین خانه می‌گذارد. مبل اگر آلوده باشد باعث مریض شدن اعضای خانواده به خصوص افراد حساس و همچنین کودکان می‌شود.

مبل شویی با دستگاه در منزل خدمتی نوین از مبل شویی در اندرزگو برای ساکنان اندرزگو و محله‌های اطراف آن به شمار می رود تا با کمک متخصصین و تجهیزات و امکانات مدرن بتوانند مبلمان خود را تمیز و از هر گونه آلودگی مبرا کنند. مبل شویی در اندرزگو پس از شستشوی با استفاده از درجه حرارت بالا بسته به جنس مبل تمامی ویروس‌ها و باکتری‌های مبل را از بین می‌برد و تمیزی را به شما ارزانی می‌کند.

قیمت مبل شویی در منزل در این مجموعه نسبت به خدمات و تجهیزات و مواد شوینده درجه یکی که برای خدمات مبل شویی در منزل استفاده می‌کند بسیار منصفانه و ارزان تر از سایر مراکز است. توجه داشته باشد که قیمت مبل شویی در منزل توسط اتحادیه مشخص می‌شود که شاخص‌های مختلفی همچون تعداد مبل، لکه، تعداد کوسن، جنس مبل و … در قیمت مبل شویی در تهران تأثیر می‌گذارند.

قیمت مبل شویی در اندرزگو
قیمت مبل شویی در اندرزگو

خدمات مبل شویی در منزل در کدام مناطق تهران ارائه می‌شود

بیشتر افراد ساکن تهران می‌خواهند بدانند که خدمات مبل شویی در منزل توسط مبل شویی تهران تک در کدام مناطق ارائه می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت: خدمات مبل شویی با دستگاه در منزل توسط بهترین مبل شویی تهران در تمامی مناطق و محله‌های تهران و کرج که دارای پلاک رسمی هستند ارائه می‌شود.

بنابراین شما بدون دغدغه در هر نقطه‌ای از شهر تهران و کرج می‌توانید با شماره تلفن همراه 09104159497 تماس بگیرید و از خدمات بهترین مبل شویی تهران استفاده کنید. از جمله مناطق مختلف تهران که در آن خدمات مبل شویی با دستگاه در منزل ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

مبل شویی در قیطریه

مبل شویی در جنت آباد

مبل شویی در فرمانیه

مبل شویی در کامرانیه

مبل شویی در قلهک

مبل شویی در نیاوران

مبل شویی در تهرانسر

مبل شویی در الهیه

مبل شویی در سعادت آباد

مبل شویی در مهرشهر کرج

مبل شویی در گوهردشت

مبل شویی در کرج

مبل شویی در باغ فیض

و خیلی از مناطق دیگر که این فقط بخشی از خدمات ما در این مناطق می باشد، جهت دریافت خدمات فقط کافیست که با ما در تماس باشید.

افزایش طول عمر مبل با مبل شویی در اندرزگو

یکی از عواملی که باعث کاهش طول عمر مبل می‌شود کثیفی و گرد و غبار روی مبل است که با گذشت زمان به بافت مبل نفوذ و سپس باعث از بین رفتن آن می‌شود؛ به همین دلیل یکی از توصیه‌های ما در بهترین مبل شویی تهران این است که چون گرد و غبار محیط و لباس روی مبل قرار می‌گیرد حداقل هفته‌ای یکبار مبلمان خود را با استفاده از جاروبرقی تمیز کنید و توجه داشته باشید که اینکار خود اثری باور نکردنی بر روی مبل و نظافت منزل می‌گذارد.

حتی با وجود کشیدن جاروبرقی هفته‌ای یکبار باز شاهد این خواهیم بود که پس از گذشت مدتی رنگ مبل تغییر و تیره و کدر می‌شود که در همین حال بهتر است سالی حداقل یکبار و در حالت عادی سالی دو بار مبلمان خود را با طور اساسی و اصولی با دستگاه بشویید. برای این منظور با مبل شویی در اندرزگو تماس بگیرید و از خدمات مبل شویی با دستگاه در منزل بدون جابجایی و زحمت اضافه برخوردار شوید.

مبل شویی در اندرزگو با کمک دستگاه‌های پیشرفته تمام اتوماتیک ذرات کثیف و آلودگی را از لایه‌های مختلف مبل بیرون می‌کشد و با استفاده از مواد شوینده مناسب با جنس مبل تمیزی و درخشندگی را به مبلمان شما هدیه می‌کند تا مبل آسیبی نبیند. با شستشوی درست و اصولی طول عمر مبل را افزایش دهید و به جای صرف هزینه اضافی برای خرید مبل با کمترین قیمت مبلمان خود را تمیز و تا سالهای سال از آن استفاده کنید.

مزایای مبل شویی با دستگاه در منزل

در گذشته نه چندان دور خانوارها برای شستشوی مبل سختی زیادی را متحمل می‌شدند تا بتوانند تمیزی و نظافت را مهمان‌ خانه‌های خود کنند. در گذشته فردی که قصد مبل شویی در منزل را داشت باید مبل را به حیاط خانه می‌برد و با آب و مواد شوینده پس از خیس کردن آن را می‌شست و سپس خشک می‌کرد. ولی امروزه به لطف پیشرفت فناوری بدون جابجایی و در کمتر از نصف روز مبلمان شما تمیز و مثل روز اول می‌شود بدون آنکه بافت مبل آسیبی ببیند.

مبل شویی با دستگاه نسبت به روش‌های سنتی مبل شویی در منزل مزایای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مبل شویی با دستگاه در منزل خیلی سریع تر از روش سنتی انجام می‌شود
  • مبل شویی در منزل با دستگاه برای شستشوی انواع مبل مناسب است( البته در این زمینه متخصصین و کادر آموزش دیده مبل شویی در اندرزگو پس از بررسی جنس مبل و سن مبل اقدام به شستشوی مبل و مواد شوینده مناسب می‌کنند)
  • قیمت مبل شویی در منزل با دستگاه بسیار ارزان تر است
  • مبل شویی با دستگاه در منزل خیلی عمیق و اصولی مبل را تمیز و تمامی لکه‌های و آلودگی‌های آن را از بین می‌برد
  • مبل شویی با دستگاه باعث می‌شود که مبل سریع تر خشک شود
  • در مبل شویی با دستگاه به دلیل اینکه آب به داخل بافت مبل نفوذ نمی‌کند طول عمر مبل بیشتر می‌شود.
  • دردسر کمتری دارد و شما بدون جابجایی می‌توانید مبلمان خود را بشویید
  • با درجه حرارت مناسب می‌توانید مبلمان خود را ضدعفونی کنید
  • و …
مزایای مبل شویی با دستگاه در منزل
مزایای مبل شویی با دستگاه در منزل

بهترین مبل شویی در اندرزگو

به هنگام انتخاب بهترین مبل شویی تهران برای خدمات مبل شویی در منزل فقط به ارزان بودن آن توجه نکنید و مبل شویی را برای شستشو و تمیزی مبلمان خود انتخاب کنید که علاوه بر استفاده از پرسنل مجرب و تجهیزات مدرن و شستشوی با کیفیت از مواد شوینده مناسب با جنس مبل استفاده کند و در کنار همه اینها قیمت منصفانه‌ای را برای مبل شویی با دستگاه در منزل درخواست و از درخواست قیمت‌های نجومی بپرهیزد.

مبل شویی در اندرزگو تمامی آنچه را که شما برای مبل شویی در منزل نیاز دارید را با بهترین پرسنل و تجهیزات مدرن و قیمت منصفانه به شما ارائه می‌کند که برای استعلام قیمت مبل شویی در منزل کافی است با ما تماس بگیرید.

بهترین مبل شویی در اندرزگو
بهترین مبل شویی در اندرزگو

شست و شوی انواع مبل در مبل شویی اندرزگو

معمولاً بیشتر مبل‌ها با استفاده از دستگاه مبل شویی در منزل قابل شستشو هستند، برای شست و شوی آن دسته از مبل‌هایی که در اثر کارکرد زیاد پارچه شان سابیده و ضعیف شده است از دستگاه بخار شور استفاده می‌شود. از جمله مبل‌هایی که می‌توان با استفاده از دستگاه آنها را مورد شستشو قرار داد می‌توان به انواع مبل راحتی، چرمی، پارچه‌ای، کلاسیک، سلطنتی، تمامی مبل‌های ایرانی و خارجی و … اشاره نمود.

نحوه ثبت سفارش مبل شویی در اندرزگو

برای ثبت سفارش مبل شویی در منزل با دستگاه شما به دو طریق می‌توانید اقدام کنید.

  1. با تماس با شماره تلفن همراه 09104159497 و شماره ثابت 02144383827 در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.
  2. با مراجعه به وب‌سایت مبل شویی تهران تک به آدرس http://moblshuitehran.com در بخش ثبت سفارش آنلاین می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری ثبت کنید.

حتماً یک روز قبل برای خدمات دهی بهتر سفارش خود را ثبت کنید.

حتماً در زمان مشخص شده در منزل حاضر شوید تا سرویس‌کاران ما سردرگم نشوند.

سخن پایانی

مبل شویی تهران تک با 15 سال سابقه با مجوز رسمی و پروانه کسب علاوه بر خدمات مبل شویی در منزل خدمات مختلفی برای نظافت منزل همچون شستشوی خوشخواب، شست و شوی فرش، شست و شوی موکت، شست و شوی تابلو فرش و … ارائه می‌کند که شما تنها با یک تماس و بدون مراجعه حضوری می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. در صورت داشتن هر گونه سؤال، نظر، انتقاد و شکایت با ما تماس بگیرید و یا در بخش نظرات آن را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

4.7/5 - (4 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
small_c_popup-1.png

جهت ایجاد سفارش خدمات به صورت آنلاین لطفا فرم زیر را پر کنید.

سفارش آنلاین