جهت دریافت خدمات و تخفیف ویژه با ما در تماس باشید.

مبل شویی در مهرشهر

مبل شویی در مهرشهر

بسته به استقبال هموطنان عزیز از خدمات مبل شویی اعم از مبل شویی در مهرشهر، موکت شویی و فرش شویی، شستشوی تابلو فرش، شستشوی خوشخواب و … شرکت مبل شویی تهران تک بسته به مسئولیت خدماتی خود و برداشتن گامی مهم در جهت آسایش و رفاه هموطنان علاوه بر شعبات موجود خود در مبل شویی در نیاوران، مبل شویی در شهرک غرب، مبل شویی در قیطریه، مبل شویی ر پاسداران، مبل شویی در نیایش و … اقدام به ایجاد شعبه‌ ای جدید از مبل شویی در مهرشهر کرج با کادری مجرب و کار بلد نموده است

تا ساکنان این منطقه نیز همچون دیگر مناطق بتوانند از خدمات مبل شویی در مهرشهر با یک تماس برخوردار شوند. ما در این نوشته از سری مقالات خود به مبل شویی در مهرشهر کرج خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب با مبل شویی تهران تک همراه ما باشید.

مبل شویی در مهرشهر کرج

مبل شویی در منزل با دستگاه پدیده‌ای نوظهور برای تمیز کردن مبل از هرگونه لکه و آلودگی به شمار می رود که نقش کلیدی در افزایش طول عمر مبل برای استفاده بیشتر ایفا می‌کند. در حال حاضر شستن مبل در خانه به خواسته اکثریت بانوانی تبدیل شده است که خواستار تمیزی و شستشوی مبل‌های خود هستند، چرا که از یک سوی با این کار هزینه جابجایی مبل برای شستشو کاهش پیدا می‌کند و از سوی دیگر بدون جابجایی و برهم خوردن دکوراسیون منزل می‌توانند مبلمان خود را مثل روز اول تمیز کنند.

مبل شویی در کرج با انجام خدمات مبل شویی در منزل به خواسته اکثریت بانوان محترم پاسخ داده تا تنها با یک تماس بتوانند مبلمان خود را بدون جابجایی و کثیف کاری تمیز کنند. سرویس‌کاران مبل شویی مهرشهر کرج که از مجرب‌ترین سرویس‌کاران محسوب می‌شوند با استفاده از دستگاه شستشوی مبل در کمتر از چند ساعت مبلمان شما را در منزل و محل کار مورد شستشو قرار می‌دهند و سپس با کمک دستگاه موتور مکنده آنها را خشک و برای استفاده به شما تقدیم می‌کنند که پس از چند ساعت شما می‌توانید بر روی مبل بنشینید و از زندگی لذت ببرید.

مبل شویی در مهرشهر کرج
مبل شویی در مهرشهر کرج

مراحل مبل شویی مهرشهر کرج

مبل از جمله وسایل پر کاربرد خانه و دفتر کار به شمار می رود که سالیانه برای از بین بردن گرد و غبار، لکه، آلودگی و نجاست نیاز به شستشو دارد که امروزه اینکار به وسیله دستگاه مبل شویی در منزل انجام می‌شود. مبل شویی در کرج به هنگام شستشوی مبل با دستگاه از مواد شیمیایی مضر که باعث آسیب به بافت مبل می‌شود استفاده نمی‌کند به همین خاطر پس از شستشو و خشک کردن مبل اثری از پوسیدگی، پارگی و از بین رفتن مبل مشاهده نمی‌شود. شستشوی مبل کار حساسی است که مراحل مشخصی به قرار زیر دارد:

از بین بردن هر گونه گرد و خاک و زباله‌های ریز: در نخستین مرحله شستشوی مبل در مبل شویی مهرشهر شما باید ابتدا به سراغ زدودن گرد و خاک مبل و زباله‌های ریز آن باشید، چرا که اگر گرد و خاک مبل را از بین نبرید هنگام شستشو با آب این گرد و خاک و زباله‌های ریز آن له و پاک کردن مبل مشکل می‌شود، به همین خاطر ابتدا با استفاده از جاروبرقی پر قدرت تمامی بخش‌های مبل را جارو کنید تا مبل برای شستن با دستگاه آماده شود. برای اطلاع از مبل شویی در کرج با شماره 09104159497 تماس بگیرید.

خیس کردن مبل: دومین مرحله پس از گرفتن گرد و غبار مبل خیس کردن مبل صرفاً با آب است، خیس کردن مبل با آب باعث نرم شدن لکه‌ها، کثیفی‌ها  و همچنین جرم مبل می‌شود و اینکار به خودی خود کار شستشوی مبل را برای شستن اصولی مبل آسان می‌کند.

مبل شویی با استفاده از کف و فوم: سومین مرحله شستشوی مبل استفاده از مرغوب‌ترین شوینده مبل برای ایجاد کف و پاک کردن لکه‌هاست. فوم ایجاد شده توسط دستگاه مبل شویی نقش موثری در از بین بردن لکه‌ها ایفا می‌کند، چرا که به دلیل غلظت بالایی که فوم دستگاه ایجاد می‌کند درصدد انحلال جرم بالاتر می رود.

خشک کردن مبل: چهارمین و آخرین مرحله مبل شویی در مهرشهر کرج خشک کردن و پاک کردن مبل با استفاده از دستگاه است تا کف روی مبل را پاک کند طوری مبل همچون روز اول شود. در این مرحله سرویس‌کاران باید نهایت دقت خود را به کار بگیرید تا علاوه بر کف تمام رطوبت و آب داخل مبل توسط مکنده کشیده شود تا مبل در کمترین زمان ممکن خشک شود. معمولاً پس از چند ساعت مبل خشک و آماده استفاده می‌شود.

خانه‌تکانی با طعم مبل شویی در مهرشهر کرج

خانه‌تکانی از رسومات جالب توجه ایرانی‌ها در طول سال به شمار می رود که براساس آن خانوارهای ایرانی براساس سنت دیرینه خود که نشان از فرهنگ بالایی تمیزی و پاکیزگی است هر ساله یک یا دوباره با شروع فصل پاییز و بهار خانه خود را با زدودن گرد و غبار پنجره‌ها، شستن مبل‌ها، شستن فرش‌ها و موکت ها، تابلو فرش و … تمیز می‌کنند

و از این طریق علاوه بر دفع بیماری‌ ها و باکتری‌ ها پاکیزگی را مهمان خانه‌ های خود می‌ کنند، در جامعه مدرن امروزی که زن و مرد هر دو شاغل هستند زمان و وقت کافی برای خانه‌تکانی ندارد بر همین اساس زن و شوهر به دنبال خدمات مبل شویی در منزل می روند و با یک تماس علاوه بر شستن مبلمان دیگر وسایل ضروری منزل را که نیاز به شستشوی و تمیزی دارند همچون موکت، فرش و … را تمیز می‌کنند و با یک خانه‌تکانی اصولی بدون جابجایی و صرف هزینه اضافه خانه خود را نو نوار می‌کنند.

خانه‌تکانی با طعم مبل شویی در مهرشهر کرج
خانه‌تکانی با طعم مبل شویی در مهرشهر کرج

بهترین مبل شویی مهرشهر کرج

در شهر کرج به وفور می‌ توانید آگهی‌ های مبل شویی در منزل را مشاهده کنید ولی چون شستن مبل کار بسیاری حساسی است نمی‌ توان به هر مبل شویی در مهرشهر اطمینان کرد که کار خود را درست انجام دهد. در همین حال مبل شویی تهران تک با سابقه ترین مبل شویی تهران با شعبه فعال مبل شویی در مهرشهر با بیش از 15 سال سابقه درخشان در خدمت رسانی به همشهریان بهترین مبل شویی مهرشهر کرج از دید مشتریان به شمار می رود که فاکتورهای لازم یک مبل شویی خوب را داراست که از آن جمله این فاکتورها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از سرویس‌کاران مجرب و حرفه‌ای
  • مبل شویی با دستگاه در منزل بدون جابجایی و کثیف کاری
  • وقت‌شناسی و ارزش قائل شدن به وقت و زمان مشتری
  • انجام سریع امور محوله با دقت و حوصله بالا
  • دریافت هزینه مبل شویی در منزل پس از کسب رضایت مشتری
  • خشک کردن مبل پس از شستشو طوریکه پس از چند ساعت می‌توانید از مبل خود استفاده کنید. پس اگر مهمانی دارید و زمان کافی برای تمیزی و شستن مبل ندارید با مبل شویی کرج تماس بگیرید
  • قیمت مناسب نسبت به خدماتی که ارائه می‌کند، برای اطلاع از آخرین قیمت مبل شویی در کرج با پشتیبان شرکت تماس بگیرید
  • استفاده از مرغوب‌ترین مواد شوینده
بهترین مبل شویی مهرشهر کرج
بهترین مبل شویی مهرشهر کرج

خدمات مبل شویی مهرشهر کرج

مبل شویی مهرشهر کرج علاوه بر مبل شویی در منزل خدمات مختلفی به قرار زیر را به همشهریان عزیز ارائه می‌کند:

  1. شستشو و خشک کردن مبل در منزل با دستگاه
  2. شستشو و خشک کردن خوشخواب در منزل با دستگاه
  3. شستشوی فرش با دستگاه
  4. شستشوی موکت با دستگاه
  5. شستشوی انواع صندلی اداری و خانگی با دستگاه و خشک کردن آن
  6. شستن انواع صندلی رستوران و کافه با دستگاه در محل کار
  7. شستن صندلی خودرو با دستگاه در محل کار و منزل
  8. از بین بردن تمامی لکه‌های مبل، صندلی و فرش، کوسن، بالشتک‌ها با بهترین مواد شوینده
  9. و …

مزیت مبل شویی در منزل مهرشهر

دلیل اینکه بیشتر افراد به دنبال مبل شویی در منزل هستند این است که از یک سو با مبل شویی در منزل هزینه حمل‌ونقل و جابجایی مبل از بین می رود و این هزینه در جیبتان می‌ماند و از سوی دیگر شما زحمتی بابت جابجایی مبل متحمل نمی‌شوید و با یک تماس می‌توانید مبلمان خود را تمیز و مثل روز اول کنید.

چرا شستن مبل مهم است

سؤال مهمی که بیشتر افراد از ما دارند این است که چرا اصلاً باید مبل را شست؟ اصلاً چرا شستن مبل مهم است؟ در پاسخ به این سؤال و سؤالات مشابه از این قبیل باید گفت:

  1. شستن مبل در نخستین گام باعث افزایش طول عمر مبل می‌شود و شما از این طریق می‌توانید سالهای سال از مبلمان خود همچون روز اول استفاده کنید.
  2. چون مبل وسیله کاربردی و پر استفاده در محل کار و منزل به شمار می رود در معرض انواع آلودگی و گرد و خاک، چربی و لکه قرار دارد به همین دلیل باید سالیانه مبل را شست.
  3. شستن مبل علاوه بر تمیزی مبل باعث از بین رفتن باکتری‌ها و ویروس‌ها می‌شود.
  4. عدم شستشو و گردگیری مبل باعث می‌شود تا گرد و خاک به داخل بافت مبل وارد و باعث از بین رفتن آن شود.

ما در مبل شویی مهرشهر کرج علاوه بر شستشوی مبل با دستگاه و از بین بردن لکه‌های مبل با مواد شوینده مرغوب با استفاده از حرارت بالا مبل را ضدعفونی و عاری از هرگونه باکتری و ویروس می‌کنیم و آن را به صورت خشک‌شده تحویل شما می‌دهیم.

قیمت مبل شویی در مهرشهر کرج

قیمت مبل شویی در کرج را براساس جنس مبل، تعداد مبل، استفاده از مواد شوینده، نوع دستگاه شستشو مبل و … تعیین می‌کنند که البته قیمت مبل شویی را اتحادیه مبل شویی و قالی‌شویی تعیین می‌کند و اینگونه نیست که هر شرکتی  به صورت خودسرانه هر قیمتی را که می‌خواهد برای شستشو مبل دریافت کند. برای آگاهی از قیمت مبل شویی در کرج کافی است با ما تماس بگیرید.

قیمت مبل شویی در مهرشهر کرج
قیمت مبل شویی در مهرشهر کرج

اطلاعات تماس مبل شویی مهرشهر کرج

برای ارتباط با مبل شویی تهران تک شعبه مهرشهر با شماره‌های 09104159497  تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و اگر چنانچه پشت سیستم هستید و به اینترنت دسترسی دارید به آدرس اینترنتی http://moblshuitehran.com مراجعه و در پایین صفحه بر روی بخش سفارش آنلاین کلیک کنید، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود آن را پر کنید و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

ساعت کاری مبل شویی کرج

ساعت کاری مبل شویی کرج به مانند دیگر شعبات مبل شویی تهران تک از ساعت 8 صبح تا ساعت 21 شب است که در صورت لزوم تا ساعت 22 پاسخگوی نیاز مشتریان عزیز است.

سخن پایانی

وجود مبل شویی در مهرشهر کرج نیاز ساکنان این منطقه برای شستشوی انواع مبل، فرش، موکت و … را مرتفع نموده تا ساکنان این منطقه با یک تماس بتوانند از خدمات مبل شویی در مهرشهر کرج در سریع‌ترین زمان در منطقه خود استفاده و از این طریق تمیزی و پاکیزگی را مهمان خانه‌های خود کنند.

دیگر نگران کثیفی و لکه مبلمان خود نباشید، چرا که ما در مبل شویی کرج با مجرب‌ ترین سرویس‌کاران و بهترین مواد شوینده و مدرن‌ترین دستگاه مبل شویی مبلمان شما را مثل روز اول تمیز می‌کنیم. در صورت داشتن هر گونه سؤال، نظر و انتقاد خوشحال می‌شویم آن را با ما و دیگر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

3.7/5 - (6 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
small_c_popup-1.png

جهت ایجاد سفارش خدمات به صورت آنلاین لطفا فرم زیر را پر کنید.

سفارش آنلاین