جهت دریافت خدمات و تخفیف ویژه با ما در تماس باشید.

مبل شویی در سعادت آباد

مبل شویی در شهرک غرب

مبل شویی در سعادت آباد جزوه محدوده هایی می باشد که توسط تهران تک تحت پوشش قرار گرفته است، خدماتی همچون شستشوی انواع مبلمان های ایرانی و خارجی، مبلمان های اداری و رستوران ها، شستشوی انواع فرش و موکت در محل ، شستشوی تشک خوشخواب ، تمامی این خدمات ها با دستگاه و مواد شوینده نانو در محل شما انجام میگیرد.

تمامی خدمات مبل شویی در سعادت آباد و شهرک غرب به صورت کاملا حضوری و بدون نیاز به جا به جایی مبلمان در محل شما انجام می گیرد، سرویس کاران ما با اولین تماس شما مشتریان عزیز در محل حضور پیدا میکنند و تمامی خدمات شما را به صورت حضوری انجام می دهند.

خدمات خشکشویی مبل در شهرک غرب و سعادت آباد

خدمات خشکشویی مبل در شهرک غرب را به متخصصان ما در این منطقه بسپارید کادری منظم و مجرب با کوله باری از تجربه بهترین خدمات را به شما در شهرک غرب اختصاص می دهند، مشتری مداری و نظم در کار جزوه وظایف اولیه سرویس کاران ما در این منطقه می باشد. تمامی خدمات ما دارای مجوز رسمی می باشد و از این بابت بدون نگرانی میتوانید با ما هم سو باشید.

خدمات خشکشویی مبل در شهرک غرب و سعادت آباد
خدمات خشکشویی مبل در شهرک غرب و سعادت آباد

مبل شویی در سعادت آباد با دستگاه

در هر خانه ای وسایلی وجود دارند که علاوه بر زیبایی بخشیدن به منزل شما بیشترین استفاده را در خانه ها دارند همین امر موجب بیشتر کثیف شدن این وسایل می شود، قدیم تر ها که امکانات زیادی در دسترس نبود، خانم های خونه برای جلوگیری از کثیف شدن مبلمان خود از رو مبلی و برای فرش های خود از رو فرشی استفاده می کردند، این عمل در کوتاه مدت شاید به صرفه بود اما در دراز مدت علاوه بر گرفتن زیبایی هزینه های تعویض هم به آن اضافه میشود.

امروزه با پیشرفت علم و مواد درجه یک دیگر نباید نگران کثیفی وسایل خود باشید، فقط کافیست که با مبل شویی تهران تک تماس گرفته و از خدمات مبل شویی در منزل استفاده کنید تا وسایل شما را مثل روز اول تمیز کنیم و هزینه های شما را به حداقل برسانیم.

مبل شویی در شهرک غرب و سعادت آباد با دستگاه
مبل شویی در شهرک غرب و سعادت آباد با دستگاه

مبل شویی در منزل سعادت آباد

مبل شویی در منزل سعادت آباد شامل فقط خدمات ما برای منازل مسکونی نمی باشد، سعادت آباد در منطقه بالای تهران قرار دارد و به دلیل خوش آب و هوا بودن، کلینیک و مطب های پزشکی و شرکت های زیادی در این منطقه وجود دارد که از برای دیزاین محل کار خود از مبلمان استفاده می کنند، پس برای ما فرقی ندارد در هر کجا از شهرک غرب که باشید فقط کافیست با شماره 02144383827 در تماس باشید، و سفارش خدمات خود را به ما بسپارید.

 

موکت شویی و فرش شویی در سعادت آباد (شهرک غرب)

موکت شویی و فرش شویی در شهرک غرب نیز جزوه خدمات ما در تهران می باشد، بعضی اوقات برای شما هم پیش آماده که با کثیف شدن قسمتی از فرش یا موکت مجبور به فرستادن فرش به قالی شویی می شوید که خود علاوه بر هزینه ها تایم زیادی را نیز از شما می گیرد اما دیگر نیازی به این کار نیست سرویس کاران ما با استفاده از دستگاه در محل شما فرش یا موکت را شستشو داده و تا حد زیادی اقدام به خشک کردن مبلمان شما می کنند، و تا چند ساعت بعد دوباره فرش های شما قابل استفاده می باشند.

این کار هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ هزینه حمل و نقلی برای شما به صرفه تر است و از این رو که وسایل شما جلوی چشمتان می باشد و نگرانی از بابت جا به جایی و یا پارگی و خراب شدن مبلمان خود ندارید.

موکت شویی و فرش شویی در شهرک غرب

قیمت مبل شویی در محدوده سعادت آباد

قیمت مبل شویی به عوامل مختلفی بستگی دارد و اگر از مشتریان تهران تک باشید بی شک از خدمات ما و نحوه قیمت دهی آشنایی خواهید داشت، تهران تک با کادری مجرب و آماده ارائه هر گونه خدمات به شما عزیزان می باشد پس جهت دریافت قیمت ها حتما با ما در تماس باشید.

  • تعداد چند نفره بودن مبل ها ست نه نفره یا هفت نفره
  • نوع و جنس مبل ها ایرانی یا خارجی بودن مبل
  • نوع مواد شوینده برای شستشوی مبل در خانه
  • تعداد تشک های اضافه و دوبل نشیمن یا پشتی مبل
  • تعداد کوسن های مبل و بالشتک های اضافه
  • نوع شستشوی در خواستی مشتری
  • میزان تایمی که جهت شستشو گرفته شده
قیمت شستشوی مبل هفت نفره در منزل مبل هفت نفره ساده ۳۰۰ هزار تومان مبل هفت نفره با تشک دوبل ۳۳۰ هزار تومان
نرخ شستشوی مبل نه نفره در محل مبل نه نفره ساده ۳۳۰ هزار تومان مبل نه نفره تشک دوبل ۴۵۰ هزار تومان
قیمت موکت شویی در منزل با دستگاه موکت هر متر مربع ۱۰ هزار تومان موکت متراژ زیاد توافقی

قیمت مبل شویی در محدوده سعادت آباد

مبل شویی ارزان در سعادت آباد یا مبل شویی با کیفیت در سعادت آباد ؟

این سوالی است که قبل از سفارش خدمات باید از خودمان بپرسیم، که به دنبال کیفیت هستیم یا قیمت ارزان، باید توجه داشته باشید که هر ارزانی بی دلیل نیست و هر گرانی دلیل بر کیفیت کار نمی باشد. دلیل قیمت دادن پایین برخی از شرکت های خدمات استفاده از شامپو های ایرانی و ارزان قیمت است که علاوه بر قدرت پاک کنندگی خیلی پایین احتمال صدمه به الیاف مبل را دارند.

زیرا برای تمیز کردن لکه های مبل مجور هستند که مدت طولانی فرچه دستگاه را روی مبل نگه دارند که همین موجب نازک شدن الیاف مبل شده و در گذر زمان باعث پارگی مبلمان شما می شود. برای انجام خدمات مبل شویی با کیفیت در سعادت آباد حتما به مراکز معتبر تماس بگیرید و بهترین مبل شویی در تهران را برای شستن مبلمان خود انتخاب نمایید.

محدوده های مبل شویی در شهرک غرب و سعادت آباد

مجموعه تهران تک با بیش از 15 سال سابقه توانسته است تمامی مناطق تهران را مورد پوشش خودش قرار دهد و امروزه در جای جای تهران و کرج ما سرویس کار داریم که آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند جهت دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش میتوانید با ما در تماس باشید.

شهرک غرب بلوار دادمان میدان کاج
بام تهران بلوار فرحزاد بلوار شهرداری
میدان کتاب بلوار دریا سعادت آباد

مناطق دیگر تحت پوشش مجموعه تهران تک

مبل شویی در چیتگر 

مبل شویی در نیاوران 

مبل شویی در زعفرانیه 

بهترین مبل شویی در سعادت آباد چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب بهترین مبل شویی همیشه برای مردم یک چالش تلقی می شود و مرد همواره به دنبال بهترین سرویس کار مبل می باشند، فرقی ندارد که شما کجا ساکن هستید، خدمات مبل شویی در غرب تهران و یا مبل شویی شرق تهران را سرچ بزنید و خدمات برای آن منطقه را بخواهید در هر صورت باید به این موارد زیر توجه داشته باشید:

  • سابقه آن شرکت را مبل شویی حتما یک معیار انتخاب باید قرار بدهید.
  • سرویس کار مبل آیا فردی با تجربه است یا خیر.
  • موادی که برای شستن مبلمان شما استفاده می کنند، آیا مواد نانو می باشد یا شامپو معمولی
  • از دستگاه های پیشرفته استفاده میکنند یا دستگاه های قدیمی
  • تضمین کیفیت و رضایت مشتری را به شما می دهد یا خیر
  • شرکتی خوش قول و دارای کادر مجرب می باشد یا خیر

و خیلی از موارد دیگر که باید به آن توجه داشت، شرکت تهران تک با سابقه 15 ساله همواره پیشتاز در خدمات رسانی در سرتاسر تهران مخصوصا ساکنان شهرک غرب و سعادت آباد بوده و با تضمین خدمات و کیفیت کار در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد، جهت ثبت خدمات خود با شماره های 02144383827 و 09104159497 در تماس باشید.

5/5 - (4 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

4 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در سعادت آباد»

    1. سلام وقت بخیر بله ما تمام خدمات شستشو از جمله چمن مصنوعی رو با دستگاه انجام میدیم برای اطلاع از قیمت ها با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
small_c_popup-1.png

جهت ایجاد سفارش خدمات به صورت آنلاین لطفا فرم زیر را پر کنید.

سفارش آنلاین