جهت دریافت خدمات و تخفیف ویژه با ما در تماس باشید.

مبل شویی در لویزان

شستشوی مبل در لویزان

مبل شویی در لویزان در کنار مبل شویی در نیاوران، مبل شویی در تجریش، مبل شویی در ویلاشهر، مبل شویی در کرج از خدمات پر درخواست ساکنان کلان‌ شهرها برای تمیزی و از بین بردن هر گونه لکه و آلودگی به شمار می رود. در حال حاضر بیشتر افراد بسته به شرایط اقتصادی بجای خرید مبل ترجیح می‌دهند با استفاده از خدمات مبل شویی در منزل بجای صرف هزینه هنگفت برای خرید مبل دکوراسیون داخلی خود را با شستشوی اصولی مبل و چیدمان مناسب تغییر و زندگی لذت بخشی را در خانه و محل کار خود تجربه کنند.

مبل شویی تهران تک با چندین شعبه فعال در تهران و کرج  با کادری مجرب به همراه مجوز رسمی، خدمات مختلفی همچون مبل شویی در منزل، شستشوی خوشخواب در منزل، شستشوی فرش، شستشوی موکت و … را ارائه می‌کند. ما در این مقاله از سری مقالات خود به مبل شویی در لویزان خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب با مبل شویی تهران تک همراه باشید.

مبل شویی در منزل لویزان

امروزه در لویزان علاوه بر خانه در ادارات، هتل‌ها، رستوران‌ها و … برای طراحی دکوراسیون و ایجاد محفل صمیمی برای گفتگو، مذاکره، استراحت از مبل استفاده می‌کنند. بسته به اینکه مبل از جمله وسایل ضروری خانه و اداره محسوب می‌شود، مدام در معرض آلودگی به خاطر نشست و برخواست، خوردن آشامیدن و … قرار دارد.

به همین دلیل شستن آن ضروری است، ولی زحمت جابجایی مبل و هدر رفت چند روزه زمان برای شستن و خشک کردن آن به اضافه هزینه هنگفت حمل‌ و نقل و … باعث می‌ شود تا کاربران شستن مبل را به تاخیر بیندازند و یا خود دست به کار شوند و با یک سطل و مواد شویند مبلمان خود را تمیز کنند، البته در بیشتر مواقع به خاطر سهل انگاری و ناآگاهی نه تنها لکه و کثیفی مبل از بین نمی رود بلکه این کثیفی گسترده تر نیز می‌شود به گونه ای که مبل دیگر قابل استفاده نمی‌شود.

اگر مبلمان شما کثیف شده اصلاً نگران نباشید، چرا که در حال حاضر مبل شویی در لویزان به دغدغه ساکنان این مناطق پاسخ داده و با ایجاد مبل شویی در منزل با دستگاه و خشک کردن آن فقط در چند ساعت بدون جابجایی و صرف هزینه اضافی برای حمل‌ونقل مبلمان شما را تمیز و برای مهمانی، جلسه و … آماده پذیرایی می‌کند. برای و استعلام قیمت مبل شویی در منزل کافی است با شماره 02144383827 تماس بگیرید.

مبل شویی در منزل لویزان
مبل شویی در منزل لویزان

مبل شویی با کادری مجرب و آموزش دیده

مبل شویی در لویزان خدمات متمایزی از شستشوی انواع مبل اداری و خانگی را در کنار شستشوی صندلی و  رستوران با دستگاه توسط کادری مجرب و آموزش دیده ارائه می‌کند. تمامی پرسنل بهترین مبل شویی تهران از مهارت و تخصص بالایی در مبل شویی با دستگاه و از بین بردن هر گونه لکه، چربی و آلودگی برخوردارند، سرویس‌کاران مبل شویی لویزان با استفاده از مواد شوینده مناسب متناسب با نوع مبل تمیزی و زیبایی را بدون آسیب به بافت مبل برای شما به ارمغان می‌آورند.

توجه داشته باشید که کادر آموزش دیده بهترین مبل شویی تهران پس از حضور در محل و بررسی جنس پارچه از مواد شوینده مناسب بسته به نیاز مشتری استفاده و خدمات متنوعی را علاوه بر شستشوی مبل ارائه می‌کند که برای آگاهی از قیمت مبل شویی در منزل می‌توانید با ما تماس بگیرید.

سرویس‌کاران مبل شویی در لویزان برای از بین بردن هر گونه لکه و آلودگی قبل از شروع به شست و شوی مبل از جاروبرقی برای زدودن گرد و غبار استفاده می‌کنند و مبل را مرطوب و برای شستشو با دستگاه آماده کنند، سپس با استفاده از دستگاه بخار شو با حرارت بالا تمامی باکتری و ویروس‌های مبل را از بین می‌برند. پس از پایان شستشو برای خشک کردن سریع مبل از دستگاه مکنده قدرتمندی استفاده می‌کنند و مبلمان را خشک و رطوبت آن را به طور کامل می‌گیرند طوریکه پس از نهایت نیم روز شما می‌توانید با خیال راحت روی مبل خود بنشیند و استراحت کنید یا به تماشای تلویزیون بپردازید و لحظات زیبایی از زندگی را در کنار خانواده و دوستان تجربه کنید.

شستشوی انواع موکت ساده و برجسته در لویزان

امروزه بسته به شاغل بودن زن و شوهر شستشو و نظافت انواع موکت توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مبل شویی در لویزان انجام می‌شود. در همین حال مبل شویی تهران تک با سابقه ترین و بهترین مبل شویی تهران در کنار مبل شویی در منزل امکان شست و شوی انواع موکت ساده و برجسته را در لویزان فراهم نموده است تا ساکنان این مناطق بتوانند بدون نگرانی موکت خود را تمیز و نو کنند.

شستن موکت کار خیلی سختی نیست ولی چون جایی برای شستن و خشک کردن موکت وجود ندارد بیشتر افراد ترجیح می‌دهند تا با استفاده از خدمات مبل شویی در منزل بدون جابجایی انواع موکت ساده و برجسته خود را بشویند. البته برای شستن موکت برجسته داشتن کمی مهارت لازم است؛ چرا که کوچکترین اشتباه باعث از بین رفتن کلی موکت می‌شود، به همین دلیل مبل شویی در لویزان با استفاده از مجرب‌ترین پرسنل و دستگاه‌های شستشوی مبل بسته به جنس و نوع موکت از مواد شوینده مرغوب استفاده و کار شستشوی موکت را شروع و با کمک دستگاه خشک کن آن را تمیز و خشک‌شده به شما تحویل می‌دهد.

موکت به دلیل زیر پا بودن در معرض انواع باکتری‌ها، ویروس‌ها و میکروب ها قرار دارد به همین دلیل لازم است هر چند وقت یکبار با تماس با مبل شویی لویزان موکت‌های ساده و برجسته خود را تمیز و زیبایی را به خانه و کاشانه خود هدیه کنید.

خدمات مبل شویی لویزان

مبل شویی لویزان با ارائه خدمات متنوع در محل با کادری مجرب توانسته رضایت صد در صدی مشتریان را به خود جلب کند و به بهترین مبل شویی تهران تبدیل شود، قیمت مبل شویی در منزل بسیار باصرفه تر از شستن آن در شرکت‌های مبل شویی است چرا که هزینه حمل‌ونقل کاهش پیدا می‌کند. مبل شویی لوزیان با داشتن مجوز رسمی خدمات متنوع و قابل قبولی را به شهروندان ارائه می‌کند که برخی از مهمترین این خدمات عبارت‌اند از:

  • شستشوی انواع مبل اداری، خانگی، مراکز بهداشتی، آرایشگاه‌ها و … در منزل با دستگاه
  • دریافت هزینه مبل شویی پس از اتمام کار و کسب رضایت مشتری از نحوه شست و شو
  • مبل شویی در منزل با کمک پرسنل مجرب و متخصص بدون جابجایی
  • شستشوی انواع فرش
  • شست و شوی انواع تابلو فرش در محل
  • شست و شوی انواع خوشخواب یک نفره و دو نفره در محل با دستگاه
  • شست و شوی انواع موکت ساده و برجسته
  • بخار شو کردن مبل برای از بین بردن هر گونه میکروب، ویروس و باکتری
  • خشک کردن مبل با کمک دستگاه مکنده قوی
  • و …
خدمات مبل شویی لویزان
خدمات مبل شویی لویزان

شستشو و خشک کردن مبل در لویزان

یکی از مشکلات رایج مبل شویی در منزل خشک کردن آن پس از شستشو است که علاوه بر معطلی چند روزه باعث ایجاد لکه در مبل و تغییر رنگ به دلیل ماندگاری رطوبت در مبل می‌شود. مبل شویی در لویزان در جهت حل این مشکل پس از شستشوی مبل در منزل با کمک دستگاه مکنده مبل را خشک و مثل روز اول می‌کند، طوریکه شما چند ساعت پس از شستشو می‌توانید از مبلمان خود استفاده کنید و نگرانی بابت خشک کردن و لکه مبل نداشته باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت مبل شویی در منزل با شماره 09104159497 تماس بگیرید.

شستشو و خشک کردن مبل در لویزان
شستشو و خشک کردن مبل در لویزان

ویژگی‌های بهترین مبل شویی لویزان

بهترین مبل شویی تهران با ارائه خدمات متنوع، مشتری مداری، از بین بردن اصولی لکه در کنار کادری مجرب و متخصص توانسته رضایت مشتریان را کسب کند. در همین حال از ویژگی‌های بارز بهترین مبل شویی لویزان می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • بهترین مبل شویی لویزان دارای کادری متخصص و مجرب است
  • در زمان مشخص شده برای شستشوی اصولی مبل در محل حاضر می‌شود
  • بدون کثیف کاری مبلمان را تمیز می‌کند
  • با حسن نیت کار را انجام و تمامی لکه‌ها، چربی‌ها و … را بدون آسیب به مبل انجام می‌دهد
  • برای خدماتی که ارائه می‌کند قیمت مناسبی دریافت می‌کند
  • همیشه رضایت مشتری را دارد
  • از تجهیزات و دستگاه‌های مختلف بروز برای شستشوی مبل استفاده می‌کند
  • بسته به جنس مبل از بهترین مواد شوینده استفاده می‌کند
  • در کنار سرعت انجام کار دقت را هم چاشنی کار می‌کند
  • و …

قیمت مبل شویی در لویزان

قیمت مبل شویی در لویزان توسط اتحادیه مشخص می‌شود که البته شاخص‌های مختلفی در قیمت آن همچون تعداد مبل، جنس مبل، مواد شوینده، تعداد کوسن و … در قیمت نهایی آن تأثیرگذار هستند. مبل شویی تهران تک بسته به خدماتی که ارائه می‌کند بهترین و منصفانه‌ترین قیمت را در میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مبل شویی در منزل دریافت می‌کند. برای اطلاع از قیمت مبل شویی در منزل کافی است با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس مبل شویی لویزان

برای استفاده از خدمات مبل شویی در لویزان لازم است ابتدا سفارش خود اعم از شستشوی فرش، شستشوی مبل، شست و شوی تابلو فرش، خوشخواب و … را ثبت کنید که برای این منظور می‌توانید از دو طریق اقدام کنید:

  1. با مراجعه به وب‌سایت مبل شویی تهران تک به آدرس http://moblshuitehran.com در قسمت پایین پنجره باز شده بر روی ثبت سفارش آنلاین کلیک کنید، در این مرحله صفحه‌ای برای شما باز می‌شود آن را پر کنید و سفارش خود را ثبت کنید.
  2. با شماره همراه 09104159497 و ثابت 02144383827 تماس بگیرید و خیلی راحت سفارش خود را ثبت کنید.

نکته:

حتماً در زمان مشخص شده در محل حاضر شوید

حتماً یک روز قبل سفارش خود را ثبت کنید

سخن پایانی

مبل شویی در لویزان بسته به نیاز ساکنان این مناطق به شستشوی انواع مبل، فرش، خوشخواب و … با کادری مجرب و متخصص فعالیت خود را آغاز نموده تا ساکنان این مناطق به مانند دیگر مناطق همچون مبل شویی در تهرانسر، مبل شویی در جنت‌آباد، مبل شویی در جماران و .. بدون زحمت و جابجایی بتوانند تنها با یک تماس از خدمات پر تعداد مبل شویی تهران تک در منزل برخوردار شوند. در صورت داشتن هر گونه سؤال، نظر، انتقاد و حتی شکایت با ما تماس بگیرید یا در بخش نظرات آن را به اشتراک بگذارید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

2 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در لویزان»

  1. سلام وقت بخیر
    شما روزای تعطیل هم خدمات دارین؟
    ما فقط روزای تعطیل خونه هستیم جهت خدمات مبل شویی میتونین جمعه تشریف بیارین؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
small_c_popup-1.png

جهت ایجاد سفارش خدمات به صورت آنلاین لطفا فرم زیر را پر کنید.

سفارش آنلاین