جهت دریافت خدمات و تخفیف ویژه با ما در تماس باشید.

مبل شویی در جماران

مبل شویی در جماران

مبل شویی در جماران یکی از ده‌ها شعبه فعال مبل شویی تهران تک با بیش از یک دهه تجربه به شمار می رود که خدمات قابل ملاحضه ای برای شستشوی انواع مبل در منزل با دستگاه، شستشوی کوسن، شستشوی تشک خوشخواب، میز ناهارخوری، فرش شویی، موکت شویی و … ارائه می‌کند.

مبل شویی جماران با کمک دستگاه‌ های پیشرفته و حضور در منزل شستشوی انواع مبل را به وسیله کادری مجرب و متخصص آسان نموده است به گونه‌ای که شما با یک تماس می‌ توانید در هر مکانی اعم از خانه و محل کار مبلمان خود را تمیز و مثل روز اول تمیز و نو کنید. ما در این مقاله از سری مقالات خود به مبل شویی در جماران خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب با مبل شویی جماران همراه باشید.

مبل شویی در منزل جماران

بیشتر بانوان و خانم‌ های خانه‌ دار به دلیل زحمتی که شستشوی مبل دارد، برای جلوگیری از لکه و آلودگی روی مبل را با پارچه سفید رنگی می‌ پوشانند تا مبل کثیف نشود، ولی توجه داشته باشید که هر چقدر هم که شما روی مبل را بپوشانید باز هم گرد و غبار به بافت مبل نفوذ می‌کند به همین دلیل مبل شویی در منزل پس از مدتی الزامی است، چرا که در صورت عدم شستشوی طولانی مدت مبل خراب و دیگر قابل استفاده نمی‌شود.

فرآیند مبل شویی در منزل یکی از نگرانی‌ ها و کابوس‌ های افراد خانه به شمار می رود، چرا که جابجایی و انتقال آن به بهترین مبل شویی تهران علاوه بر ایجاد هزینه باعث اتلاف وقت شما می‌شود. ولی اصلاً نگران نباشید مبل شویی در جماران برای رفاه حال ساکنان این مناطق خدمات مبل شویی در منزل را با استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته به همراه کادری مجرب آغاز نموده است تا شهروندان ساکن در این مناطق بدون کمترین جابجایی و زحمت طی چند ساعت بتوانند مبلمان خود را تمیز و از آن استفاده کنید. برای آگاهی از قیمت مبل شویی در منزل با شماره 09104159497 تماس بگیرید.

مبل شویی در منزل جماران
مبل شویی در منزل جماران

مبل شویی در جماران با دستگاه

مبل شویی در منزل با دستگاه در واقع بهترین و تخصصی‌ ترین بخش مبل شویی به شمار می رود که علاوه بر تمیزی مبل باعث افزایش طول عمر مبل می‌شود، البته این در شرایطی است که کار شست و شوی مبل به صورت اصولی و توسط کادری مجرب انجام شود. مبل شویی در جماران با بهره‌گیری از کادری مجرب، آموزش دیده و متخصص با کمک دستگاه‌ های پیشرفته متناسب با علم روز در کنار مواد شوینده درجه یک خدمات مبل شویی در منزل را با بهترین سرعت و کیفیت در سریع‌ترین زمان انجام می‌دهد.

در روش مبل شویی با دستگاه لازم نیست نگران کهنگی یا خوابیدن پف مبل باشید. با مبل شویی در منزل با دستگاه نیاز به جابجایی مبل نیست، چرا که سرویس‌کاران مجرب مبل شویی جماران با حضور در محل با کمک دستگاه بدون جابجایی مبلمان شما را مثل روز اول تمیز می‌کنند.

شستشوی انواع مبل خانگی و اداری در محل جماران

مراحل پاک کردن مبل از هر گونه لکه، گرد و غبار و چربی در منزل با کمک دستگاه به این صورت است که ابتدا سرویس‌کاران مجرب بهترین مبل شویی تهران وسایل روی مبل اعم از کوسن، کنترل و … را جمع‌آوری و به کناری می‌گذارند، سپس با استفاده از جاروبرقی گرد و غبار مبل را می‌گیرند و در نهایت با استفاده از فرچه درزهای مبل را تمیز کنند.

پس از آن سرویس‌کاران کار اصلی شستشوی مبل را با استفاده از دستگاه‌های مدرن مکانیزه شروع می‌کنند. توجه داشته باشید که دستگاه  شستشوی مبل شامل مخزن آب، بخار شو، موتور مکنده برای کشش آلودگی و یک کمپرسور برای تولید کف است. اصلاً نگران کف ایجاد شده توسط کمپرسور نباشید چرا که کف تولید شده توسط دستگاه دارای غلظت بالایی است، به همین دلیل علاوه بر لکه بری بالا از نفوذ آب به بافت داخلی مبل جلوگیری می‌کند.

سرویس‌کاران مبل شویی در جماران بسته به جنس پارچه با انتخاب مواد شوینده مناسب و دستگاه مدرن مبل را تمیز و عاری از هر گونه آلودگی می‌کنند، سپس با بخار شویی با درجه حرارت بالا باکتری‌ها و میکروب های مبل را از بین می‌برند. پس از اتمام شستشوی مبل با استفاده از دستگاه مکنده قوی مبل را کاملاً خشک می‌کنند، استفاده از دستگاه مکنده از پوسیدگی مبل جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود تا رطوبت مبل به طور کامل کشیده شود به گونه‌ای که پس از چند ساعت می‌توانید از مبلمان خود استفاده کنید. برای آگاهی از آخرین قیمت مبل شویی در منزل کافی است با ما تماس بگیرید.

ویژگی‌های مبل شویی در جماران

معمولاً بیشتر مبل شویی ها برای جلب رضایت مشتری خدمات مختلفی را ارائه می‌کنند تا از این طریق بتوانند مشتریان زیادی را جذب کنند. در همین حال مبل شویی در جماران علاوه بر مبل شویی در شهرک ولیعصر، مبل شویی در مهرشهر و مبل شویی در پاسداران خدمات و ویژگی‌های ممتازی را ارائه می‌کنند که مهمترین آنها عبارت‌اند از:

  • امکان ثبت سفارش به دو صورت آنلاین و تلفنی
  • ارائه خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه در زمان مشخص شده توسط مشتری
  • امکان پشتیبانی پس از شستشوی مبل و ارائه نکات مهم پس از شست و شو به مشتری
  • شستشوی مبل توسط افراد مجرب، آموزش دیده و حرفه‌ای
  • شستشوی مبل با کمک دستگاه مجهز و بروز
  • خشک کردن مبل با دستگاه‌های مجهز و به روز
  • تجهیزات بروز و کادری مجرب و متخصص
  • رضایت مشتری
  • شست و شوی مبل با استفاده از مواد شوینده با کیفیت و قوی
  • ارائه تضمین کیفیت
  • و …
ویژگی‌های مبل شویی در جماران
ویژگی‌های مبل شویی در جماران

قیمت مبل شویی در جماران

قیمت مبل شویی در جماران براساس شاخص‌های همچون نوع مبلمان( راحتی، استیل، کلاسیک، فانتزی و …)، جنس پارچه مبل(ساتن، کتان، چرم و …)، تعداد مبل، نوع رویه کوبی مبل، تعداد کوسن، استفاده از مواد شوینده سفارش یا معمولی، ارائه خدمات متنوع به دلخواه مشتری و … متغیر است که البته در این زمینه اتحادیه قیمت مبل شویی در منزل را مشخص می‌کند. برای آگاهی از قیمت مبل شویی در منزل با شماره 02144383827 تماس بگیرید.

نحوه از بین بردن لکه مبل

امروزه در هر خانه‌ای از مبل برای نشستن، خوردن، آشامیدن، استراحت و … استفاده می‌کنند که نقش مهمی در طراحی دکوراسیون منزل ایفا می‌کند. معمولاً در هر خانه‌ای به دلیل سهل انگاری و بی‌احتیاطی اعضای خانواده مبل دچار لکه و آلودگی می‌شود که برخی از آنها به راحتی از بین می روند ولی برخی دیگر به همین سادگی‌ها پاک نمی‌شوند. ما در بهترین مبل شویی تهران روش‌های مختلف از بین بردن لکه مبل را به شما آموزش خواهیم داد؛ البته برای شستشوی اصولی مبل می‌توانید با مبل شویی جماران تماس بگیرید. توجه داشته باشید که روش از بین بردن لکه بسته به نوع و جنس مبل می‌تواند متفاوت باشد.

  • برای از بین بردن لکه‌های روغنی و رنگی مبل بهتر است از ترکیب آب گرم و مواد شوینده مناسب استفاده کنید. استفاده بیش از حد از مواد شوینده توصیه نمی‌شود. به هنگام شستن مبل نباید آن را بیش از اندازه خیس کنید؛ چرا که رطوبت بیش از حد باعث پخش شدن آلودگی و لکه روی مبل می‌شود و کار از بین بردن لکه را از آن چیزی که هست دشوار تر می‌کند.
  • برای از بین بردن لکه مبل بهتر است از حوله سفید استفاده کنید، چرا که استفاده از حوله‌های رنگی ممکن است رنگ حوله را به مبل منتقل و کار مبل شویی در منزل را با مشکل مواجه کند طوریکه مبل دیگر قابل استفاده نشود.
  • اگر مبل چرمی دارید بیش از حد از مواد شوینده مناسب استفاده نکنید.
  • برای از بین بردن لکه‌های جوهری استفاده از محلول آمونیاک و گلیسیرین توصیه می‌شود. همچنین می‌توانید از نمک و پنبه برای از بین بردن لکه‌های جوهری استفاده کنید.
  • برای از بین بردن هر گونه لکه چربی استفاده از محلول الکل و نمک توصیه می‌شود. اگر جنس پارچه مبلتان ابریشمی است یک کاغذ خشک انتخاب و آن را بر روی لکه قرار دهید و سپس اتو کاملاً داغ شده را روی کاغذ قرار دهید تا لکه از بین برود. استفاده از لکه بر شیمیایی روش دیگری است که می‌توانید تجربه کنید. قیمت مبل شویی در منزل در مبل شویی تهران تک بسیار ارزان تر از سایر شرکت‌ های ارائه‌ دهنده خدمات مبل شویی است.
  • استفاده از شامپو فرش یکی از بهترین راه‌های از بین بردن لکه در بهترین مبل شویی تهران است.

راه‌های ثبت سفارش مبل شویی جماران

برای ثبت سفارش مبل شویی در منزل همین الان گوشی تلفن همراه خود را بردارید و با شماره 09104159497 یا شماره 02144383827 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید، در صورت دسترسی به اینترنت می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید برای این منظور به وب‌سایت مبل شویی تهران تک به آدرس http://moblshuitehran.com  مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. نکته که در این زمینه وجود دارد این است که حتماً در زمان مقرر در منزل حاضر شوید و سفارش خود را حتماً یک روز قبل ثبت کنید.

راه‌های ثبت سفارش مبل شویی جماران
راه‌های ثبت سفارش مبل شویی جماران

سخن پایانی

یکی از دغدغه‌های افراد ساکن در جماران نحوه شستشوی مبل برای تمیزی و زدودن هر گونه آلودگی است؛ چرا که وجود لکه و بوی نامطلوب حاصل از آن در صورت عدم شست و شو بسیار آزار دهنده می‌شود و چهره زشتی از مبلمان را به نمایش می‌گذارد. بنابراین اگر به دنبال بهترین مبل شویی تهران برای پاک کردن هر گونه لکه و چربی روی مبل هستید با ما در مبل شویی تهران تک تماس بگیرید تا سرویس‌کاران مجرب ما با تجهیزات بروز در محل حاضر و مبلمان شما را تمیز و پاکیزه کنند. در صورت داشتن هر گونه سؤال، نظر و انتقاد خوشحال می‌شویم آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
small_c_popup-1.png

جهت ایجاد سفارش خدمات به صورت آنلاین لطفا فرم زیر را پر کنید.

سفارش آنلاین