جهت دریافت خدمات و تخفیف ویژه با ما در تماس باشید.

مبل شویی در پونک

مبل شویی در پونک

مبل شویی در پونک یکی دیگر از منطقه های تحت پوشش مبل شویی تهران تک می باشد. پونک یکی از مناطق تهران به شمار می رود که از خدمات پر درخواست ساکنان آن می‌رتوان به خدمات مبل شویی در منزل بسته به نقشی که در طراحی دکوراسیون منزل و همچنین تمیزی  ایفا می‌کند اشاره نمود. بیشتر افراد ساکن در پونک مبل شویی با دستگاه در منزل را به حمل مبل به مراکز مبل شویی ترجیح می‌دهند.

خدمتی که امروزه در مبل شویی پونک با استفاده از سرویس‌کاران متخصص و مجرب به همراه بهترین مواد شوینده با قیمت مناسب ارائه می‌شود. مبل شویی بدون دانش و مهارت به مبل آسیب وارد می‌کند و از طول عمر مفید آن می‌کاهد. ما در مبل شویی تهران تک تمام مناطق تهران را با ایجاد شعبات مختلف مبل شویی در پاسداران، مبل شویی در شهرک غرب، مبل شویی در قیطریه، مبل شویی در خیابان فرشته، مبل شویی در جردن و … پوشش می‌دهیم. ما در این مقاله از سری مقالات خود به مبل شویی در پونک خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب با مبل شویی تهران تک همراه ما باشید.

مبل شویی پونک

تا همین چند سال پیش روی مبل را با استفاده از پارچه سفید یا ملافه می‌ پوشانند تا مبادا کثیف یا لکه بردارد، چرا که جابجایی مبل برای شستشو و بردن آن به بهترین مبل شویی تهران کاری سخت و زمانبر بود که چند روزی آدمی را درگیر خود می‌کرد، چون یکی از دغدغه‌های بانوان و خانم‌های خانه‌دار تمیزی مبلمان بود آنها تمام سعی و تلاش خود را می‌کردند تا مبل کثیف نشود و این واقعیتی انکارناپذیر در چند سال گذشته برای تمیز نگه‌داشتن مبل بود. با همه تلاش‌هایی که خانم‌های خانه‌دار و شاغل برای تمیز نگه‌داشتن مبل انجام می دادند باز هم به هنگام بازی کودکانه، خوردن و آشامیدن مبل کثیف و دچار لکه و آلودگی می‌شد که شستشوی مبل را اجتناب‌ناپذیر می‌کرد.

امروزه شستشوی مبل در منزل یکی از ده‌ها خدمات مبل شویی پونک به شمار می رود که تنها با یک تماس سرویس‌کاران آن در محلی که شما خواستار شستشوی مبلمان خود هستید حاضر می‌شوند تا مبلمان شما را با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و مواد شوینده مرغوب تنها در کمتر از 3 تا 5 ساعت بسته به تعداد مبلمان مورد شستشو قرار دهند و سپس آن را خشک کنند و به شما تحویل دهند که پس از چند ساعت مبلمان شما قابل‌ استفاده می‌شوند که می‌توانید روی آن بنشیند و از تمیزی و پاکیزگی آن لذت ببرید.

بهترین مبل شویی در پونک

با گشتی در اینترنت و سطح شهر می‌ توانید شرکت‌ های ارائه‌ دهنده خدمات مبل شویی در منزل را مشاهده کنید ولی با این همه پیدا کردن بهترین مبل شویی تهران در پونک کار سختی است؛ از بین بردن لکه و آلودگی مبل کار هر کسی نیست چرا که شما برای مبل شویی نیاز به تخصص، دانش و مهارت دارید، بر همین اساس خانواده‌ها همیشه به دنبال بهترین مبل شویی در تهران هستند تا بتوانند در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند مبلمان خود را تمیز و مثل روز اول کنند.

در بیشتر مواقع افراد برای شستشوی مبل هزینه می‌کنند ولی آنطور که باید و شاید به نتیجه مطلوب دست پیدا نمی‌کند و این شاید مهمترین دلیل برای انتخاب بهترین مبل شویی است. در همین حال بسته به نیاز همشهریان ساکن تهران و کرج شرکت مبل شویی تهران تک با افزایش شعبات فعال خود در مبل شویی در کرج، مبل شویی در نیایش، مبل شویی در مهرشهر کرج و … خدمات مبل شویی را به مشتریان خود با سرویس‌کاران حرفه‌ای، متخصص، مواد شوینده مرغوب و … ارائه می‌کند تا همشهریان عزیز بتوانند از خدمات آن استفاده و تمیزی و سلامتی را مهمان خانه‌های خود کنند.

بهترین مبل شویی در پونک
بهترین مبل شویی در پونک

هزینه مبل شویی در پونک

عوامل مختلفی در مبل شویی دخیل هستند که از آن جمله می‌توان به تعداد مبل برای شستشو به همراه بالشتک‌ها و کوسن ها، نوع و جنس مبلمان، روش و مراحل شستشو بسته به نوع و جنس مبل، نوع استفاده از مواد شوینده، نوع ارائه خدمات مبل شویی و خدمات اضافی مبل شویی و …. اشاره کرد.

توجه داشته باشید که در قیمت مبل شویی در منزل علاوه بر اینکه هر شرکتی سیاست خود را در قیمت‌ گذاری دارد قیمت مبل براساس نرخ اتحادیه مبل شویی و قالی‌شویی مشخص می‌شود که برای اطلاع از قیمت مبل شویی می‌توانید با بخش پشتیبانی شرکت تماس بگیرید و به این موضوع پی ببرید که تمامی قیمت‌ های مبل شویی، موکت شویی، فرش شویی و .. در مبل شویی پونک براساس نرخ اتحادیه است.

هزینه مبل شویی در پونک
هزینه مبل شویی در پونک

خدمات مبل شویی در پونک

مبل شویی در پونک بسته به نیاز ساکنان پونک و دیگر مناطق علاوه بر مبل شویی خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد که مهمترین این خدمات عبارت‌اند از:

  • شست و شوی انواع مبلمان در منزل یا دفتر کار با مجرب ترین سرویس‌کاران حرفه‌ای
  • شستشوی انواع صندلی ادارات، رستوران ها، کافه‌ها، سینماها، آمفی‌ تئاترها، سالن‌های همایش و … در سریع‌ ترین زمان بدون جابجایی در محل
  • شستشوی انواع مبلمان پارچه‌ای و چرمی، مخمل با پیشرفته‌ترین دستگاه و مواد شوینده مرغوب متناسب با نوع پارچه
  • شستشوی انواع بالشتک‌ها و کوسن های مبل و صندلی با کادری مجرب بدون جابجایی
  • شستشوی انواع تشک خواب و خوشخواب بدون کثیف کاری
  • شستشوی انواع موکت ساده و برجسته با مجهزترین دستگاه‌ها بدون آسیب به موکت
  • شستشوی انواع فرش
  • شستشوی صندلی خودروی سواری و اتوبوس در محل با استفاده از دستگاه
  • و …
خدمات مبل شویی در پونک
خدمات مبل شویی در پونک

نکات مهم نگهداری از مبل در مبل شویی پونک

برای اینکه بتوانید از هر وسیله‌ای سال‌ های سال استفاده کنید باید از آن به درستی نگهداری کنید که در این میان مبلمان بسته به اینکه بیشترین کاربرد و استفاده را در منزل دارد نیاز به مراقبت بیشتری دارد که یکی از راه‌های نگهداری مبلمان، مبل شویی با دستگاه در بهترین مبل شویی تهران است که با افزایش طول عمر مبل خانه شما را زیبا و شیک می‌کند و باعث می‌شود مبلمان شما دیرتر فرسوده شود و نیاز به تعویض مبل را به عقب می‌اندازد و در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.

نکات مهمی که در نگهداری مبل باید به آن توجه داشت:

مبلمان خود را به طور مرتب گردگیری کنید

عدم گردگیری مبل باعث آسیب به بافت مبل می‌شود و رویه مبل را فرسوده می‌کند. لازمه گردگیری مبل این است که هر چند روز یا حداقل هفته‌ای یکبار با استفاده از جاروبرقی گرد و غبار روی مبل را بگیرید و یا با استفاده از یک دستمال خشک و نرم روی مبل را تمیز کنید. اگر وقت و زمان کافی برای شستشو و گردگیری مبل ندارید با مبل شویی در پونک تماس بگیرید.

مبلمان خود را به دور از نور خورشید نگهداری کنید

در طراحی دکوراسیون منزل به این نکته توجه داشته باشید که نباید مبل را در پشت پنجره و در معرض نور شدید خورشید قرار داد، چرا که نور خورشید باعث پوسیده شدن رویه مبل و در نتیجه باعث پارگی و از بین رفتن رنگ رویه مبل می‌شود. در مبل شویی با دستگاه اگر چنانچه مجبور به چینش دکوراسیون مبل خود در زیر نور خورشید شدید حتماً روی مبل خود را با پارچه بپوشانید و از این طریق از مبل خود محافظت کنید.

محافظت از گرما

بهترین مبل شویی تهران این هشدار را به شما می‌دهد که از چسباندن مبل به شوفاژ یا بخاری بپرهیزید، چرا که گرمای زیاد حاصل از بخاری یا شوفاژ باعث ایجاد تغییر رنگ چوب یا پارچه مبل می‌شود. پس مبلمان خود را در فاصله استاندار با شوفاژ یا بخاری قرار دهید.

مبلمان خود را به دور از رطوبت قرار دهید

در مبل شویی در منزل یکی از مواردی که باعث فرسودگی و آسیب به مبل و همچنین صندلی‌ها می‌شود وجود رطوبت است که باعث آسیب به صندلی‌های چوبی و پارچه‌ای می‌شود. توجه داشته باشید که تنها صندلی‌های پلاستیکی از رطوبت در امان هستند.

از قرار دادن اشیا تیز و سنگین بر روی بپرهیزید

یکی دیگر از مواردی که باعث ایجاد شکستی و دفرمه شدن مبل می‌شود قرار دادن اجسام یا اشیا سنگین بر روی مبل است، بر همین اساس توصیه ما به شما این است که حدالمقدور از قرار دادن اشیا سنگین بر روی مبل بپرهیزید و برای جلوگیری از پارگی مبل اشیا تیز را روی مبل قرار ندهید.

شستشوی اصولی مبل

شستشوی مبل نیز موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشت، چرا که شستشوی غیراصولی مبل آسیب جدی به مبل وارد می‌کند که ما در ادامه مطلب در مبل شویی در پونک به آن خواهیم پرداخت.

شستشوی حرفه‌ای و اصولی مبل در مبل شویی پونک

یکی از مراحل اصلی افزایش طول عمر مبل و حفظ ظاهر مبل به همان شکل اولیه به هنگام شستشو مبل شویی اصولی و حرفه‌ای در مبل شویی در پونک است که در چندین مراحل انجام می‌شود

  1. در نخستین گام برای شستشوی اصولی مبل باید آن را کمی جابجا کنید، تمامی مراحل جابجایی مبل توسط سرویس‌کاران انجام می‌شود
  2. سرویس‌کاران قبل از شستشوی مبل تست پایداری رنگ مبل را بررسی می‌کنند
  3. با استفاده از جاروبرقی قدرتمند مبل را گردگیر می‌کنند تا مبل برای شستشوی آماده شود
  4. سرویس‌کاران مبل شویی در پونک با شناسایی نوع لکه و جنس پارچه از مواد شوینده مرغوب و متناسب با نوع لکه و پارچه استفاده می‌کنند
  5. با استفاده از دستگاه مبل شویی(بخارشو) مبل را تمیز و لکه آن را از بین می‌برند
  6. برای از بین بردن رطوبت مبل و لکه مبل را با دستگاه خشک کن و موتور مکنده خشک و رطوبت آن را می‌گیرند
  7. آخرین مرحله مبل شویی در منزل بررسی مجدد مبل است تا مبادا لکه یا کثیفی روی مبل باقی بماند.

سرویس‌کاران مبل شویی در پونک پس از اتمام کار و کسب رضایت شما از مراحل مبل شویی و عدم وجود لکه هزینه مبل شویی را دریافت می‌کنند.

شستشوی حرفه‌ای و اصولی مبل در مبل شویی پونک
شستشوی حرفه‌ای و اصولی مبل در پونک

اطلاعات تماس مبل شویی پونک

یکی از راه‌های ارتباط با مبل شویی در پونک این است که گوشی همراه خود را بردارید و با شماره‌گیری شماره همراه 09104159497 و 02144383827 درخواست خود برای شستشوی مبل، موکت، فرش و … ثبت کنید، یکی دیگر از راه‌های ثبت سفارش مبل شویی تهران تک مراجعه به صفحه اینترنتی شرکت به آدرس  https://moblshuitehran.com  است که پس از ورود و مشاهده خدمات مبل شویی می‌توانید در قسمت ثبت سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

ساعت کاری مبل شویی در پونک

ساعت کاری مبل شویی پونک 8 صبح تا 9 شب است که البته در صورت وجود مشتری تا ساعت 22 به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اما برای اینکه ما هم بتوانیم بهتر به شما خدمات بدهیم نیاز به این داریم که حتما یک روز قبل تر سفارش خود را ثبت کنید تا سرویس کاران ما بتوانند در ساعت و تاریخ مشخص شده در محل شما حضور پیدا کنند

سخن پایانی

مبل شویی در منزل با استفاده از دستگاه خدمتی نوین به همشهریان عزیز محسوب می‌شود که تنها با یک تماس می‌توانند از این خدمات استفاده و در کمتر از نصف روز مبلمان خود را تمیز و مثل روز اول کنند و دیگر نگرانی ای بابت لکه و آلودگی مبلمان خود نداشته باشند.

در دنیای تکنولوژی مدرن‌ترین دستگاه‌های شستشو مبل به همراه خشک کن به کمک مبل شویی در منزل آمده است تا شما با اطمینان خاطر بتوانید بدون اضافه کاری هر نوع لکه‌ای را با بهترین مواد شوینده و مرغوب نانو از بین ببرید. در صورت داشتن هر گونه سؤال، انتقاد و نظر می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
small_c_popup-1.png

جهت ایجاد سفارش خدمات به صورت آنلاین لطفا فرم زیر را پر کنید.

سفارش آنلاین