جهت دریافت خدمات و تخفیف ویژه با ما در تماس باشید.

قالیشویی در منزل با دستگاه

قالیشویی در منزل با دستگاه

قالیشویی در منزل با دستگاه یکی از دغدغه‌های بانوان برای شستشوی قالی را که کاری سخت و زمانبر بوده برطرف نموده و فرآیند قالیشویی در منزل و خشک کردن آن را سرعت بخشیده است به گونه‌ای که شما در کمتر از نیم روز می‌توانید قالی خود را بشویید و خشک کنید و از آن در منزل استفاده کنید.

مجموعه مبل شویی تهران تک با مجوز رسمی و 15 ساله سابقه با شعبات مختلف در اقصی نقاط تهران و کرج در زمینه مبل شویی در منزل، شستشوی فرش، شستشوی موکت، خدمات قالیشویی در منزل، خوشخواب و … با نیروی کاربلد و متخصص و استفاده از تجهیزات مدرن در سریع‌ترین زمان پس از ثبت سفارش برای قالیشویی در محل حاضر می‌شوند و در سریع‌ترین زمان کار شستشو و خشک کردن قالی را به اتمام می‌رسانند.

ما در این مقاله بسته به اینکه بیشتر افراد و خانوارهای به دنبال بهترین قالیشویی تهران هستند به قالیشویی در منزل با دستگاه خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب با مبل شویی تهران تک همراه باشید.

قالیشویی فرش در منزل با دستگاه

قالیشویی در منزل با دستگاه با کمک تکنسین‌های مجرب این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا بدون جابجایی و کثیف کاری در محل بتوانید قالی، فرش، موکت، مبل و … را بشویید و نظافت و پاکیزگی را به دکوراسیون داخلی منزل خود هدیه دهید. برای قالیشویی در منزل یا قالیشویی در محل کافی است بهترین قالیشویی نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب و برای خدمات قالیشویی در منزل با آن تماس بگیرید.

مجموعه تهران تک برای سهولت انتخاب و دسترسی به قالیشویی در منزل با دستگاه شعبات مختلفی را در مناطق مختلف تهران و حتی کرج ایجاد نموده است؛ به گونه‌ای شما در هر نقطه‌ای از شهر تهران که دارای پلاک رسمی هستید می‌توانید با شماره همراه 09104159497 و شماره ثابت 021443838327 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. بلافاصله پس از ثبت سفارش در سریع‌ترین زمان تکنسین‌های ما در محل حاضر و کار خود را شروع کنند. قیمت قالیشویی در منزل به دلیل عدم جابجایی و زحمت کمی که برای شما دارد بسیار باصرفه از شست و شوی قالی با فرش در کارگاه قالیشویی است.

قالیشویی در منزل با دستگاه
قالیشویی در منزل با دستگاه

قالیشویی با دستگاه در تهران

در حال حاضر روش‌های سنتی برای شستشوی مبل، فرش، قالی، موکت، خوشخواب و … منسوخ شده است و کمتر کسی در کلان شهر تهران و کرج از این روش‌ها برای شستشو استفاده می‌کند؛ چرا که هم زمانبر است و هم باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود و از سوی دیگر در معضل کم آبی باعث مصرف آب زیادی می‌شود و تازه آنطور که باید و شاید قالی یا فرش تمیز نمی‌شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تجهیزات مدرنی برای قالیشویی در منزل با دستگاه توسط متخصصین ساخته شده که راحتی به هنگام شستشوی قالی و فرش را برای شما به ارمغان می‌آورد. مجموعه تهران تک که یکی از با سابقه‌ ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مبل شویی و قالیشویی در منزل با دستگاه به شمار می رود از بهترین تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات قالیشویی در منزل، فرش شویی، موکت شویی، مبل شویی و … استفاده می‌کند.

با کمک قالیشویی در منزل با دستگاه شما بدون جابجایی در محل می‌توانید قالی خود را تمیز و تمامی لکه‌ها، چربی و … را از بین ببرید. این مرکز در کنار استفاده از تجهیزات مدرن از مواد شوینده مناسب با جنس قالی و سن آن استفاده و بدون آسیب به بافت قالی تمیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای آگاهی از قیمت قالیشویی در منزل با ما تماس بگیرید.

قالیشویی با دستگاه در تهران
قالیشویی با دستگاه در تهران

بهترین زمان قالیشویی در منزل با دستگاه

بهترین  زمان برای قالیشویی در منزل با دستگاه هنگامی است که قالی یا فرش کثیف شده باشد، به همین دلیل توصیه می‌شود سالانه حداقل یکبار قالی یا فرش خود را به صورت اصولی با استفاده از دستگاه بشویید و از این طریق تمیزی و پاکیزگی را به خانه و کاشانه خود هدیه دهید.

توجه داشته باشید که یکی از راه‌های تمیز نگه داشتن قالی و فرش نظافت منظم آن است به این صورت که هر روز یا دو روز یکبار با استفاده از جاروبرقی قالی و فرش خود را تمیز کنید و گرد و غبار آن را بزدایید؛ البته لازم به ذکر است که دفعات نظافت فرش بسته به میزان آلودگی محیط متفاوت است. به عنوان مثال اگر خانه شلوغی دارید و مدام در خانه‌تان رفت آمد است و یا فرزند کوچک دارید و از حیوانات خانگی استفاده می‌کنید مهم است که نظافت منزل را به صورت منظم هر روز یا حداقل دور روز یکبار انجام دهید.

مواردی که به هنگام قالیشویی در منزل از اهمیت دارد این است که اگر قالی یا فرش شما دارای پرزهای ضخیمی است و تراکم بالایی دارد به همان نسبت ذرات و آلودگی‌های بیشتری را در خود جمع می‌کند؛ به همین دلیل  به هنگام نظافت باید دقیق تر خدمات قالیشویی در منزل را انجام دهید. کارشناسان قالیشویی در محل بر این عقیده هستند که هفته‌ای یک یا دو بار برای نظافت قالی یا فرش باید از جاروبرقی استفاده کنید و به طور کلی هر سال یک یا دو بار از خدمات بهترین قالیشویی تهران استفاده کنید چرا که این امر باعث می‌شود طول عمر قالی و فرش شما افزایش پیدا کند و فرش‌ها و قالی‌های تان تا همیشه تمیز و زیبا باقی بمانند.

برای قالیشویی در منزل با دستگاه در همین شهر تهران و کرج شرکت‌های مختلفی هستند که کار قالیشویی در منزل را انجام می‌دهند که شما صرفاً با یک تماس می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. در همین حال یکی از بهترین قالیشویی تهران یعنی مجموعه تهران تک با استفاده از کادری مجرب و آموزش دیده با منصفانه‌ترین قیمت در محل قالی و فرش شما را به بهترین نحو می‌شوید و آن را خشک شده به شما تحویل می‌دهد.

پس با اطمینان گوشی تلفن همراه خود را بردارید و با شماره 09104159497 تماس بگیرید و  علاوه بر استعلام قیمت قالیشویی در منزل سفارش خود را ثبت کنید.

مراحل قالیشویی در منزل با دستگاه

قالیشویی  در منزل با دستگاه توسط تکنسین‌های مجرب و متخصص با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته امروزی انجام می‌شود. مراحل قالیشویی در محل توسط مجموعه تهران تک به قرار زیر است:

  1. پس از ثبت سفارش قالیشویی در محل تکنسین‌های ما در محل پس از هماهنگی با شما با تجهیزات و مواد شوینده مناسب در منزل یا محل کار شما حاضر می‌شوند.
  2. پس از حضور در محل تکنسین‌های ما بسته به جنس و سن قالی یا فرش بهترین مواد شوینده را برای شستشو انتخاب می‌کنند.
  3. پس از انتخاب مواد شوینده مناسب ابتدا با استفاده از جاروبرقی قدرتمند گرد و غبار و خاک فرش را با نظافت اولیه می‌گیرند.
  4. در صورتی که بر روی فرش شما لکه خاصی وجود داشته باشد تکنسین‌های ما به آن توجه ویژه‌ای می‌کنند.
  5. در این مرحله کار اصلی قالیشویی در منزل با دستگاه آغاز با استفاده از کف و فوم مخصوص آغاز می‌شود.
  6. در این مرحله تکنسین‌های ما با استفاده از دستگاه وکیوم قوی و پیشرفته تمامی آلودگی‌ها و همچنین مواد شوینده را از سطح فرش جمع‌آوری می‌کنند.
  7. در این مرحله کار شستشوی فرش و قالی به اتمام رسد که تکنسین‌های ما با استفاده از دستگاه مکنده قدرتمند رطوبت قالی و فرش را می‌گیرند به گونه‌ای که پس از چند ساعت قالی شما تمیز و خشک می‌شود.
  8. پس از اتمام کار در صورت رضایت شما از نحوه شستشو، اخلاق و کردار تکنسین‌ها هزینه مربوط به قالیشویی در منزل را از شما دریافت می‌کنند. توجه داشته باشید که تمامی پرسنل ما دارای کارتخوان هستند تا شما نگرانی بابت پرداخت نداشته باشید.
مراحل قالیشویی در منزل با دستگاه
مراحل قالیشویی در منزل با دستگاه

مزایای قالیشویی در منزل

قالیشویی در منزل با دستگاه مزایای زیادی به قرار زیر دارد:

  • افزایش سرعت خشک شدن قالی یا فرش
  • جلوگیری از رشد باکتری‌ها
  • عدم پارگی قالی
  • عدم تاخوردگی و چین و چروک شدن قالی به هنگام شستشو، حمل‌ونقل و …
  • جلوگیری از زرد شدن رشته قالی یا فرش
  • از بین بردن تمامی لکه‌های قالی یا فرش در کمترین زمان با استفاده از مواد شوینده مناسب
  • شستشوی فرش، قالی، موکت و مبل در کمترین زمان
  • استفاده از مواد شوینده مناسب بسته به نوع و جنس قالی(استفاده از مواد شوینده مناسب باعث می‌شود تا فرش یا قالی شما آسیبی نبیند). اگر دارای فرش دستبافت ابریشمی هستید اصلاً نگران نباشید، چرا که تکنسین‌های ما قبل از شستشو بسته به جنس فرش یا قالی از مواد شوینده مناسب استفاده می‌کنند
  • استفاده از درجه حرارت مناسب باعث از بین رفتن تمامی باکتری‌ها و ویروس‌های و اشیاء قالی می‌شود.
  • قیمت قالیشویی در منزل با دستگاه بسیار با صرفه تر از شستشو قالی یا فرش به روش سنتی
  • در قالیشویی در منزل شما بدون جابجایی و زحمت اضافه و کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل می‌توانید قالی یا فرش خود را تمیز و مثل روز اول کنید و در وقت و زمان خود تا حد امکان صرفه‌جویی کنید
  • فرایند قالیشویی در محل به صورت حضوری توسط متخصصین انجام می‌شود  و شما می‌توانید بر نحوه شستشو و کیفت آن نظارت کنید.
  • در قالیشویی در منزل با دستگاه برخلاف قالیشویی کارخانه‌ای نیازی به حمل قالی یا فرش نیست؛ چرا که تکنسین‌های ما با حضور در محل قالی یا فرش شما را با دستگاه‌های مدرن مورد شستشو قرار می‌دهند.
مزایای قالیشویی در منزل
مزایای قالیشویی در منزل

قیمت قالیشویی در منزل با دستگاه

قیمت قالیشویی در منزل با دستگاه یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین قالیشویی تهران به شمال می رود. ولی بهتر است قبل از صحبت درباره قیمت قالیشویی در منزل مواردی همچون قیمت مواد شوینده، استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های مدرن قالیشویی در منزل، دستمزد کارگران و غیره را نیز در نظر بگیرید.  قیمت قالیشویی در تهران بر اساس سایز فرش، جنس فرش میزان آلودگی، لکه و … متغیر است. قیمت قالیشویی در منزل توسط اتحادیه مشخص می‌شود. با تمامی این تفاصیل نکته‌ای که ذکر آن ضروری است این است که قیمت قالیشویی در منزل بسیار ارزان تر از قالیشویی کارخانه است. کیفیت کار قالیشویی در منزل مهم‌ترین نکته‌ای است که در انتخاب بهترین قالیشویی در تهران باید به آن توجه داشت. برای استعلام قیمت قالیشویی در منزل با شماره 02144383827 تماس بگیرید

ثبت سفارش قالیشویی در منزل با دستگاه

برای ثبت سفارش قالیشویی در منزل با دستگاه لازم نیست ساعت‌ها در شلوغی شهر دور خود بچرخید، کافی است همین الان در خانه یا محل کار گوشی تلفن همراه خود را بردارید و با شماره همراه 09104159497 و شماره ثابت 02144383827 تماس بگیرید و با دادن مشخصات و اطلاعات تماس و محل زندگی خود سفارش خود را ثبت کنید. اگر به اینترنت دسترسی دارید بر روی لینک http://moblshuitehran.com  کلیک کنید، پنجره برای شما باز می‌شود بر روی ثبت سفارش آنلاین کلیک کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

برای خدمات دهی بهتر لازم است سفارش خود را یک روز زودتر ثبت کنید و در زمان تعیین شده در محل حاضر شوید.

ثبت سفارش قالیشویی در منزل با دستگاه
ثبت سفارش قالیشویی در منزل با دستگاه

سخن پایانی

قالیشویی در منزل با دستگاه به کمک خانم‌های باسلیقه خانه‌داری آمده است که می‌خواهند بر نحوه شستشوی قالی یا فرش خود نظارت کنند و خود شاهد تمیزی و نظافت فرش یا قالی باشند. با کمک قالیشویی در منزل با دستگاه شما می‌توانید بر نحوه شستشو و کیفیت آن نظارت و از مزایای آن استفاده کنید. در صورت داشتن هر گونه سؤال، نظر، انتقاد و شکایت با ما تماس بگیرید و یا در بخش نظرات آن را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید ما بسیار خرسندیم که شما ما را دنبال می‌کنید.

4.9/5 - (42 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
small_c_popup-1.png

جهت ایجاد سفارش خدمات به صورت آنلاین لطفا فرم زیر را پر کنید.

سفارش آنلاین