جهت دریافت خدمات و تخفیف ویژه با ما در تماس باشید.

مبل شویی در اقدسیه

مبل شویی در اقدسیه

مبل بیشترین کاربرد و استفاده را در طراحی دکوراسیون منزل و محل کار دارد که نقشی مهم در ایجاد محیطی صمیمی و دوستانه برای گفتگو و مذاکره ایفا می‌کند. بسته به کاربردی که مبل در خانه و محل کار دارد در معرض انواع لکه، چربی و آلودگی قرار دارد، به همین دلیل مهم است هر چند وقت یکبار(حداقل سالیانه یکبار) مبلمان خود را بشویید.

مبل شویی در اقدسیه با استفاده از سرویس‌کاران مجرب و متخصص با استفاده از تجهیزات مدرن مبل شویی در کنار استفاده از مواد شوینده مناسب با جنس مبل خدماتی مختلفی همچون مبل شویی در منزل با دستگاه، شست و شوی انواع خوشخواب، شست و شوی انواع فرش و موکت و … را در کمترین زمان تنها با یک تماس ارائه می‌کند. ما در این مقاله از سری مقالات خود به مبل شویی در اقدسیه خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب با مبل شویی تهران تک همراه باشید.

شستشوی مبل در اقدسیه

اقدسیه یکی از مناطق پر جنب و جوش پایتخت با زندگی آپارتمانی محسوب می‌شود، سختی ساکنان این منطقه و محله‌های آن برای جابجایی مبل برای شستشو به هنگام کثیفی و لکه ما را به فکر انداخت تا با استقرار سرویس‌کاران مجرب و متخصص خود در اقدسیه خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه را به ساکنان این منطقه و حومه اطراف آن در کنار مبل شویی در سعادت آباد، مبل شویی در گوهردشت، مبل شویی در جنت آباد، مبل شویی در مهرشهر و … ارائه کنیم.

ساکنان این مناطق نیز بدون دغدغه و نگرانی از کثیفی مبل تنها با یک تماس با شماره 09104159497 بتوانند مبلمان خود را تمیز و آن را از شر هر گونه لکه، چربی، آلودگی و چرک خلاص کنند و زیبایی زندگی را با طراحی دکوراسیون منزل از نزدیک لمس کنند، بدون آنکه زحمتی برای جابجایی مبل به خود دهند.

در دنیای مدرن امروزی تمامی مراحل شستشوی مبل با کمک تجهیزات مدرن و افراد متخصص و مجرب حاضر در مبل شویی در اقدسیه انجام می‌شود. قیمت مبل شویی در اقدسیه بسته به خدمات مختلف همچون بخارشویی، خشک‌شویی و حضور در محل بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر مراکز است.

شستشوی مبل در اقدسیه
شستشوی مبل در اقدسیه

مبل شویی در اقدسیه با سرویس‌کاران مجرب

مبل شویی در اقدسیه بسته به اینکه شستشوی مبل با دستگاه یک کار تخصصی است از سرویس‌کاران مجرب و متخصص برای این منظور استفاده می‌کند. برخی از ویژگی‌های سرویس‌کاران بهترین مبل شویی تهران در اقدسیه:

  • بهترین مبل شویی تهران از متخصصان مجرب، متخصص و با تجربه استفاده می‌کند
  • هدف سرویس‌کاران مبل شویی در اقدسیه جلب رضایت کامل مشتری با شستشوی اصولی مبل و ارائه بهترین خدمات است
  • استفاده از تجهیزات بروز و مدرن
  • آشنایی کامل با انواع مبل و جنس مبل
  • استفاده از مواد شوینده درجه یک متناسب با جنس مبل
  • بخارشویی مبل با درجه حرارت متناسب با جنس مبل
  • پاسخگویی درست و صریح به سؤالات و دغدغه‌های مشتریان
  • انجام مراحل شستشوی مبل به صورت کامل و استفاده از جاروی برقی، مواد شوینده، بخارشویی، موتور مکنده و …
  • از بین بردن تمامی لکه‌ها بدون آسیب به مبل
  • بررسی مجدد مبل پس از اتمام شستشو برای اینکه لکه و کثیفی روی مبل باقی نماند
  • گرفتن رطوبت مبل با دستگاه مکنده قوی
  • و …

نکات مهم برای افزایش طول عمر مبل

برای افزایش طول عمر مبل توجه به برخی نکات به قرار زیر ضروری است:

  1. اگر در مکانی زندگی می‌کنید که مدام در معرض گرد و غبار هستید، حتماً برای زدودن گرد و غبار از جاروبرقی استفاده کنید. استفاده منظم از جاروبرقی از نفوذ گرد و خاک به داخل بافت مبل جلوگیری می‌کند.
  2. برای افزایش طول عمر مبل حداقل سالانه یکبار مبلمان خود را با دستگاه تمیز کنید. مبل شویی در منزل با دستگاه تمامی میکروب ها و باکتری‌های زنده مبل را از بین می‌برد و از پوسیدگی و از بین رفتن مبل نیز جلوگیری می‌کند.
  3. اگر منزلتان نورگیر است توصیه بهترین مبل شویی تهران به شما این است که حتی‌المقدور به هنگام طراحی دکوراسیون منزل از قرار دادن مبل زیر نور مستقیم خورشید بپرهیزید. تابش مستقیم نور خورشید به مرور باعث کدر شدن پارچه و چوب مبل می‌شود، البته این نکته در ارتباط با مبل‌های مخمل و چرمی بیشتر است.
  4. در چینش مبلمان خود هرگز آنها را در نزدیکی بخاری و شومینه قرار ندهید، وجود حرارت بالا باعث از بین رفتن رنگ پارچه و همچنین باز شدن چوب می‌شود.
  5. درست است که مبل وسیله‌ای برای استراحت و لم دادن است، ولی لم دادن زیاد بیشتر از 4 تا 5 ساعت در طول روز باعث شل شدن و از بین رفتن فرم زیبایی مبل می‌شود.

خشکشویی مبل با دستگاه در منزل

سرویس‌کاران بهترین مبل شویی تهران پس از حضور در محل و شستشوی مبل بسته به اهمیتی که خشک کردن مبل دارد کار خشک‌شویی مبل  را نیز با استفاده از دستگاه موتور مکنده قوی انجام می‌دهند، به گونه‌ای که بیش از 90 درصد رطوبت مبل را با کمک دستگاه مکنده می‌گیرند تا پس از گذشت چند ساعت مبل کاملاً  خشک و قابل استفاده شود.

وجود رطوبت در مبل علاوه بر ایجاد لکه باعث پوسیده شدن مبل می‌شود. برای آگاهی از قیمت مبل شویی در اقدسیه با ما تماس بگیرید.

بهترین مبل شویی تهران در اقدسیه

بهترین بودن تنها شعار مجموعه مبل شویی تهران تک نیست، بلکه ما بهترین بودن را با عملکرد خود به اثبات رسانده‌ایم و از این طریق توانسته‌ایم رضایت صد درصدی مشتریان خود را به دست بیاوریم، به گونه‌ای که در حال حاضر بیشتر افرادی که قصد مبل شویی در منزل را دارند انتخاب نخستشان مبل شویی در اقدسیه با پرسنل مجرب و متخصص است.

سرویس‌کارانی که با انجام درست وظایف محوله در صدد ایجاد رضایت مشتری هستند، سرویس‌کارانی که در پس از اتمام مراحل شستشو به جای طلبکار بودن جلوی مشتری سر تعظیم فرود می‌آوردند و در صورت کسب رضایت مشتری از نحوه شستشو و از بین بردن لکه‌ها هزینه مبل شویی را با لبخند رضایتی که بر گونه‌های مشتری نقش می‌بندد دریافت می‌کنند و این بهترین پاداش و دستمزد برای بهترین مبل شویی تهران است.

بهترین مبل شویی تهران در اقدسیه
بهترین مبل شویی تهران در اقدسیه

چرا مبل شویی در اقدسیه

در همین شهر تهران و کرج بیش از صدها شرکت ارائه دهنده خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه وجود دارد، با این وجود؛ چرا مبل شویی در اقدسیه باید انتخاب نخست کاربران برای مبل شویی باشد؟ در پاسخ به این سؤال و سؤالات مشابه از این دست باید گفت که مبل شویی در اقدسیه علاوه بر شست و شوی با کیفیت و اصولی مبل با دستگاه خدمات مختلفی به قرار زیر به مشتریانی که این مجموعه را برای نظافت و تمیزی منزل انتخاب می‌کنند ارائه می‌کند که این خدمات عبارت‌اند از:

  • خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه‌های مدرن و پیشرفته
  • ارائه خدمات خشک‌شویی با دستگاه مکنده قوی
  • استفاده از مواد شوینده مناسب بسته به جنس و مدل مبل
  • شست و شوی مبل بدون آسیب به بافت مبل
  • قیمت مناسب
  • شست و شوی انواع فرش
  • شست و شوی انواع موکت ساده و برجسته
  • شست و شوی تابلو فرش
  • شست و شوی انواع صندلی اداری و خانگی
  • شست و شوی انواع مبلمان اداری و خانگی با دستگاه در منزل
  • و …

شست و شوی صندلی خودرو با دستگاه در محل

در حال حاضر در هر خانه‌ای یک خودرو برای استفاده وجود دارد، به همین دلیل یکی از درخواست پر تکرار همشهریان محترم ارائه خدمات شستشوی انواع صندلی خودرو در محل با استفاده از دستگاه است. در همین حال مبل شویی در اقدسیه در کنار شست و شوی انواع مبلمان کار نظافت و تمیزی صندلی خودرو که از اهمیت بالایی برخوردار است را به بهترین نحوه با پرسنل مجرب انجام می‌دهد.

بنابراین اگر صندلی خودرویتان اعم از سواری، باری، مینی‌بوس، اتوبوس و … کثیف شده و دارای لکه زیادی است، گوشی تلفن همراه خود را بردارید و به جای تعویض صندلی خودرو با شماره 09104159497 تماس بگیرید تا سرویس‌کاران با تجربه ما با حضور در محل در کمترین زمان صندلی خودرو شما را با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های مدرن تمیز و مثل روز اول کنند تا شما به هنگام رانندگی و سفر از شر بوی بد و عرق خلاص و از سفر خود لذت و خاطره شیرینی را در دفتر زندگی خود ثبت کنید.

قیمت مبل شویی در اقدسیه

قیمت مبل شویی در اقدسیه به مانند مبل شویی در لویزان، مبل شویی در نیایش، مبل شویی در تجریش، مبل شویی در نیاوران و … براساس متغیرهای مختلفی همچون تعداد مبل، جنس مبل، تعداد کوسن، نوع پارچه، نوع استفاده از مواد شوینده درجه یک یا معمولی و … مشخص می‌شود که البته نرخ آن را اتحادیه اعلام می‌کند.  برای آگاهی از آخرین قیمت مبل شویی در اقدسیه با شماره 02144383827 تماس بگیرید.

قیمت مبل شویی در اقدسیه
قیمت مبل شویی در اقدسیه

نحوه ارتباط با مبل شویی در اقدسیه

بسته به همگانی شدن استفاده از اینترنت و موبایل در حال حاضر شما به دو طریق می‌توانید از خدمات مبل شویی تهران تک استفاده کنید.

  1. با شماره 09104159497 و 02144383827 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید
  2. با ورود به آدرس اینترنتی https://moblshuitehran.com در قسمت پایین صفحه بر روی ثبت سفارش آنلاین کلیک کنید، پنجره‌ای برای شما باز می‌شود، اطلاعات خواسته شده را پر و سفارش خود را ثبت کنید.

توجه داشته باشید که برای دریافت خدمات بهتر لازم است سفارش خود را یک روز قبل ثبت و در زمان تعیین‌شده در منزل حاضر شوید.

سخن پایانی

مبل شویی در اقدسیه یکی از شعبات فعال مبل شویی تهران تک محسوب می‌شود که با کمک سرویس‌کاران مجرب مشکل مبل شویی در اقدسیه را برای ساکنان این منطقه و محله‌های اطراف آن حل نموده است، تا شهروندانی که قصد تمیزی و نظافت مبل را دارند بدون جابجایی بتوانند مبلمان خود را تمیز و پاکیزه کنند، اگر قصد شستن مبل، فرش، تابلو فرش، موکت، صندلی رستوران، هتل و … را دارید با ما تماس بگیرید.

در صورت داشتن هر گونه سؤال، نظر، انتقاد و حتی شکایت آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

5/5 - (3 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

2 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در اقدسیه»

  1. الناز قادری

    سلام قیمت شستشوی مبل ۷ نفره با مواد نانو چقدره؟
    و اینکه تضمین میدین که به پارچه مبل آسیب نرسه؟

    1. سلام و درود
      بله کار های ما کاملا تضمینی هستش و قیمت مبل شویی با نرخ مصوب اتحادیه محاسبه میشه
      که هر مبل یک نفره 70 هزار تومان هستش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
small_c_popup-1.png

جهت ایجاد سفارش خدمات به صورت آنلاین لطفا فرم زیر را پر کنید.

سفارش آنلاین