جهت دریافت خدمات و تخفیف ویژه با ما در تماس باشید.

شستشوی مبل با بخارشو

شستشوی مبل با بخارشوی

شستشوی مبل با بخارشو یکی از دیگر از روش های شستشوی مبل در منزل می باشد که به دلیل استقبال خانم های خانه دار از این روش سعی کردیم به طور کامل در این بخش راجبه آن صحبت کنیم. نظافت منزل جزو آن دسته از کارهایی است که تعدادی زیادی از افراد از آن فراری هستند چرا که شستشوی مبل، فرش، موکت و… کاری بسیار خسته‌ کننده و طاقت فرسا بوده و به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد.

تا چندین سال قبل بیشتر مردم برای جلوگیری از کثیف شدن بیش از اندازه مبلمان خود از پارچه‌ های سفیدی استفاده می‌ کردند یعنی پارچه‌ ها را بر روی مبل انداخته و در بازه زمانی مشخصی پارچه‌ ها را برداشته و تمیز می‌ کردند. امروزه با پیشرفت علم و صنعت، دستگاه‌ ها و تجهیزات متعددی تولید شده‌ اند که انجام کارهای خانه بسیار آسان‌ تر و راحت‌ تر کرده‌ اند. در این بخش سعی داریم آموزش تمیز کردن مبل با بخارشو را به شما آموزش دهیم، پس تا پایان این بخش با ما همراه باشید.

شستشوی مبل با بخارشوی خانگی

شما می‌ توانید با استفاده از دستگاه بخارشوی، مبلمان خود را از تمامی لکه‌ ها و کثیفی‌ ها پاک نمایید. البته برای تمیز کردن مبل با لکه های سطحی این روش جوابگو می باشد، اگر لکه های عمیقی روی مبل وجود دارد در این حالت کافی است که با یکی از مبل شویی‌ های شهر خود تماس حاصل فرمایید و از آن‌ ها بخواهید که در اسرع وقت مبلمان شما را تمیز نمایند. اگر به دنبال یک مجموعه متخصص و باتجربه در زمینه شستشوی انواع مبل، شستشوی موکت و فرش هستید، ما به شما مبل شویی تهران تک را پیشنهاد می‌ کنیم. این مبل شویی دارای بیش از پانزده سال سابقه است و می‌ تواند با کمترین هزینه مبلمان شما را از هرگونه آلودگی پاک نماید.

شستشوی مبل با بخارشوی خانگی
شستشوی مبل با بخارشوی خانگی

 شستشوی مبل با بخارشوی چه مزایا و معایبی دارد ؟

با استفاده از بخار شور می‌ توانید تمامی آلودگی‌ های سطحی مبل را پاک نمایید بدون آنکه انرژی زیادی را مصرف کنید. پس از شستشوی مبل با بخار شوی هیچ لکه، نم و رطوبتی بر روی سطوح مبل باقی نمی‌ ماند.

 شستشوی مبل با بخارشوی چه مزایا و معایبی دارد ؟
شستشوی مبل با بخارشوی چه مزایا و معایبی دارد ؟

برخی از مزایا مبل شویی با بخارشوی :

  • با کمک بخار شور می‌ توانید تمامی باکتری‌ ها و ویروس‌ ها را به راحتی پاک نمایید.
  • طول عمر مفید استفاده از مبل افزایش پیدا می‌ کند چرا که تمامی کثیفی‌ ها و آلودگی‌ هایی که باعث پوسیده شدن مبلمان می‌ شوند، از روی سطح مبل پاک می‌ شوند.
  • استفاده از مواد شوینده نانو درجه یک هیچ آسیبی به تار و پود پارچه مبل وارد نمی‌ کند.
  • شستشوی مبل با بخار شور علاوه بر تمیز کردن آن از هرگونه آلودگی باعث خوشبو شدن مبل نیز خواهد شد.
  • تمامی لکه‌ ها و کثیفی‌ های عمیق نیز به راحتی پاک می‌ شوند.
  • اگر بر روی سطح مبلمان انواع روغن و چربی ریخته شده است با کمک این دستگاه می‌ توانید آن را کاملا تمیز نمایید.

برخی از معایب شستشوی مبل با بخارشوی :

  • برای پاک کردن مبل با لکه های عمیق کاربرد ندارد
  • پاک کردن سطحی لکه های مبل و عدم پاک کنندگی فوم مبل
  • بیشترین کاربرد را برای شستن مبل چرمی دارد
معایب شستشوی مبل با بخارشوی
برخی از معایب شستشوی مبل با بخارشوی

شستن مبل با دستگاه بخارشو

در ابتدا باید نوع مبل، میزان کثیفی، نوع رنگ، سن مبل و… را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانند از بهترین روش و مواد برای تمیز کردن آن استفاده کنید. در مرحله بعد باید تمامی قسمت‌ هایی از مبل را که دارای لکه و کثیفی بیشتری است را علامت‌ گذاری کرد تا از انرژی و مواد شوینده بیشتری برای تمیز کردن این قسمت‌ ها استفاده کنید.

با استفاده از بخار شور، بخار آبی که از دستگاه خارج می‌ شود به همراه مواد شوینده بر روی سطوح مختلف مبل می‌ نشیند و تمامی کثیفی‌ ها، ذرات گرد و خاک و.. از بین می‌ روند. در نظر داشته باشید که پس از شستشوی مبل با بخارشوی هیچ رطوبت و خیسی بر روی سطوح مبل باقی نمی‌ ماند ‌و تمامی قسمت‌ های مختلف مبل همانند روز اول تمیز و خشک خواهند شد.

شستشوی مبل با دستگاه بخارشو خانگی
شستشوی مبل با دستگاه بخارشو خانگی

شستن مبل با استفاده از دستگاه های بخارشوی پیشرفته

تمیز کردن مبلمان با استفاده از روش بخار به مدت زمان طولانی نیاز ندارد و می‌ توان آن را در چندین ساعت به پایان رساند. تهران تک از مواد شوینده ایمن و مناسب برای شستشوی مبلمان استفاده می‌ کند تا هیچ آسیبی به پارچه مبلمان وارد نشود. با استفاده از بهترین مواد شوینده و دستگاه بخار شو می‌ توان مبلمان چرمی را نیز از هرگونه چربی و آلودگی پاک کرد و بلافاصله پس از پایان تمیزکاری، روی آن نشست.

در روش شستشوی عمیق مبل، محلول‌ های فوم شستشو با فشار بالایی بر روی سطوح مبل نشسته و عمیق‌ ترین لکه‌ ها را کاملا پاک می‌ نماید. لازم به ذکر است که میزان کف و فوم را می‌ توان به راحتی کنترل کرد در نتیجه هیچ آسیبی به پارچه مبلمان نخواهد رسید.

از دستگاه‌ مکنده برای پاک کردن و خشک کردن فوم استفاده می‌ شود و تمامی آب و کف روی سطوح مبل به راحتی توسط دستگاه، مکیده می‌ شود و در مخزن مخصوص منتقل خواهد شد. خشک کردن مبلمان به توانایی و مهارت کافی نیاز دارد و اگر از کادری مجرب بخواهید شستشوی مبل شما را انجام دهند، در نهایت مبلمانی کاملا تمیز و خشک را تحویل خواهید گرفت.

شستشوی مبل با بخارشو و بهترین مواد

در این مقاله درباره شستشوی مبل با بخار شو با شما عزیزان صحبت کردیم. شما می‌ توانید با کمترین هزینه و زمان مبلمان خود را همانند روز اول تمیز و نو تحویل بگیرید کافی است که با مجموعه متخصص و با تجربه تهران تک تماس حاصل فرمایید. در این مجموعه از بهترین مواد شوینده و دستگاه‌ ها برای شستشوی انواع مبل و شستشوی تشک خوشخواب در منزل، استفاده می‌ شود.

و خدمات رسانی در تمامی نقاط من جمله، مبل شویی در غرب تهران ، مبل شویی در شمال تهران و شرق تهران و دیگر مناطق را تحت پوشش خود دارند جهت دریافت خدمات می توانید با شماره 02144383827 در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
small_c_popup-1.png

جهت ایجاد سفارش خدمات به صورت آنلاین لطفا فرم زیر را پر کنید.

سفارش آنلاین