جهت دریافت خدمات و تخفیف ویژه با ما در تماس باشید.

مبل شویی در قلهک

مبل شویی در قلهک

مبل شویی در قلهک خدمتی نو به ساکنان این مناطق برای تمیزی مبلمان بدون جابجایی در کمترین زمان ممکن در کلان شهر تهران و کرج به شمار می رود که خدمات قابل ملاحظه ای علاوه بر مبل شویی با دستگاه در منزل همچون فرش شویی، موکت شویی، قالی‌شویی، شستشوی خوشخواب، شستشوی میز و صندلی رستوران‌ ها و کافه‌ ها، شستشوی صندلی خودرو و … با استفاده از تجهیزات و مواد شوینده مناسب ارائه می‌کند.

اگر قصد شستشوی مبلمان خود را در کمترین زمان بدون جابجایی را دارید همین الان با شماره  22359010 | 44383827 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. ما در این مقاله از سری مقالات خود به مبل شویی در قلهک خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب با مبل شویی تهران تک همراه باشید.

شستشوی مبل در قلهک

شستشوی مبل در قلهک به مانند مبل شویی در ولیعصر، مبل شویی در فرمانیه، مبل شویی در سعادت آباد، مبل شویی در مهرشهر و … یکی از ده‌ها شعبه فعال مبل شویی تهران تک برای رفاه حال ساکنان مناطق قلهک به شمار می رود، تا ساکنان این مناطق همچون دیگر مناطق تهران و کرج بتوانند بدون جابجایی مبلمان خود را تمیز و مثل روز اول کنند و با چینشی متفاوت دکوراسیون داخلی منزل خود را متحول کنند.

مبل از جمله وسایل ضروری منزل از دیرباز تا به امروز به شمار می رود که علاوه بر خانه در ادارات، رستوران‌ها، هتل‌ها و … نیز از آن برای ایجاد محیطی صمیمی استفاده می‌کنند، به همین دلیل شستشوی آن ضروری است، وجود کثیفی باعث تجمیع میکروب و باکتری‌ها و در نتیجه بوی بد مبل می‌شود و چهره ناخوشایندی از خانه و محل کار شما را نمایان می‌کند.

در حال حاضر مبل شویی در قلهک با شستشوی اصولی مبل با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های مدرن بدون کوچکترین جابجایی توسط شما کار شستشوی مبل در منزل را انجام و پس از شستشو آن را خشک می‌کند، طوریکه چند ساعت پس از شستشوی می‌توانید روی مبل خود بنشینید و از تمیزی لذت ببرید و به تماشای تلویزیون بپردازید و خواب راحتی را تجربه کنید. برای آگاهی از قیمت مبل شویی در قلهک با شماره 02144383827 تماس بگیرید.

شستشوی مبل در قلهک
شستشوی مبل در قلهک

نحوه نگهداری از مبل در منزل قلهک

اگر همچنان به دنبال زیبایی در طراحی دکوراسیون منزل با چینش مبلمان خود هستید، در وهله نخست باید نحوه نگهداری و مراقبت از مبلمان را بدانید. نگهداری درست و شست و شوی به موقع مبل و صندلی خانه از یک سو باعث زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما می‌شود و از سوی دیگر باعث افزایش طول عمر مبل می‌شود، طوریکه شما تا سالهای سال بدون نیاز به تعویض یا تعمیر می‌توانید از مبلمان خود استفاده کنید.

برای افزایش طول عمر مبل باید نکات زیر را رعایت کنید:

نحوه نگهداری از مبل در منزل قلهک
نحوه نگهداری از مبل در منزل قلهک

گردگیری مرتب مبل

برای تمیزی حداقل هفته‌ای یک روز را به گردگیری مبل اختصاص دهید. تجمیع گرد و غبار در صورت عدم گردگیری باعث آسیب به بافت پارچه مبل می‌شود. بهترین مبل شویی تهران به هنگام گردگیری رویه و پارچه مبل از جاروبرقی استفاده می‌کند. علاوه بر بافت مبل شما می‌بایست صندلی‌های چوبی را هم با استفاده از یک دستمال خشک و نرم تمیز کنید.

نگهداری مبل به دور از نور مستقیم خورشید

توجه داشته باشید که تابش نور خورشید به صورت مستقیم به مبل آسیب وارد می‌کند و فرقی هم نمی‌کند مبلمان شما چوبی باشد یا پارچه‌ای، قرار گرفتن مبل در نور مستقیم خورشید باعث تغییر رنگ مبل می‌شود، حتی‌المقدور پس از مبل شویی با دستگاه مبلمان خود را به دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید.

محافظت از گرمای زیاد

یکی دیگر از عواملی که باعث آسیب به بافت و پارچه مبل می‌شود گرمای زیاد است. بنابراین در دکوراسیون منزل این نکته را مد نظر داشته باشید و اگر مبلمانتان چسبیده به شومینه یا بخاری است با رعایت فاصله استاندارد مبلمان خود را در جای درست قرار دهید. مبل شویی در قلهک پس از شستشوی مبل نکات مهم و کاربردی نحوه نگهداری از مبل و چینش را به شما متذکر می‌شود.

شستشوی اصولی مبل در قلهک

یکی از موارد مهم و تأثیرگذار بر افزایش طول عمر مبل شستشوی اصولی مبل با دستگاه و تجهیزات مدرن است. در همین حال مبل شویی در قلهک با استفاده از کادری مجرب و متخصص و مبل شویی با دستگاه در منزل شستشوی مبل را پس از انجام گردگیری و انتخاب مواد شوینده انجام می‌دهد و پس از شست و شو آنها را خشک شده به شما تحویل می‌دهد. برای آگاهی از قیمت مبل شویی در قلهک با شماره 09104159497 تماس بگیرید.

شستشوی اصولی مبل در قلهک
شستشوی اصولی مبل در قلهک

قرار ندادن اشیاء سنگین و تیز روی مبل

قرار دادن اشیا تیز و سنگین نیز یکی دیگر از مواردی که باعث آسیب به مبل می‌شود، بنابراین برای افزایش طول عمر مبل در مبل شویی در قلهک از قرار دادن اشیاء تیز و سنگین بر روی مبل بپرهیزید.

رطوبت

وجود رطوبت باعث فرسوده شدن مبلمان می‌شود. بنابراین پس از شست و شوی مبل لازم است رطوبت آن را بگیرید و مبلمان خود را خشک کنید. توجه داشته باشید که بهترین مبل شویی تهران پس از شستشوی مبل بل دستگاه مکنده قوی رطوبت مبل را به طور کامل می‌گیرد.

خدمات مبل شویی در قلهک

بهترین مبل شویی تهران در قلهک به هنگام شست و شوی مبل فارغ از نوع مبل خدمات مختلفی را ارائه می‌کند تا شما در هر نقطه از شهر تهران و کرج صرفاً با یک تماس بتوانید از خدمات مبل شویی در قلهک بهره ببرید که این خدمات عبارت‌اند از:

  • خدمات شستشوی انواع مبلمان اداری و خانگی با دستگاه در منزل
  • شستشوی انواع میز ناهارخوری و صندلی با دستگاه در محل
  • شستشوی انواع خوشخواب یک نفره و دو نفره با دستگاه در منزل
  • خدمات مبل شویی با دستگاه در منزل
  • شستشوی انواع فرش با دستگاه
  • شستشوی انواع موکت ساده و برجسته در کمترین زمان با دستگاه بدون آسیب به آن
  • شستشوی انواع صندلی و مبل هتل و رستوران با دستگاه
  • استفاده از بهترین موارد شوینده متناسب با نوع و جنس مبل
  • شستشوی انواع صندلی خودرو با دستگاه در محل
  • خشک کردن مبل با استفاده از دستگاه مکنده قوی
  • بخارشویی مبل با حرارت بالا و از بین بردن میکروب ها و ویروس‌های مبل
  • گردگیری مبل قبا از شستشوی با استفاده از جاروبرقی
  • استفاده از تجهیزات مدرن مبل شویی با دستگاه در منزل
  • قیمت مبل شویی در قلهک بسیار ارزان تر از سایر مراکزی است که خدمات مبل شویی در منزل ارائه می‌کنند
  • و …
خدمات مبل شویی در قلهک
خدمات مبل شویی در قلهک

مراحل مبل شویی در قلهک

مبل شویی در قلهک دارای مراحلی است و اینگونه نیست که با یک سطل و مواد شوینده بتوان مبل را تمیز و مثل روز اول کرد، در همین حال بهترین مبل شویی تهران به هنگام شستشوی مبل مراحل زیر را طی می‌کند.

جابجایی مبلمان

قبل از اینکه کار شستشوی مبل توسط سرویس‌کاران مبل شویی قلهک شروع شود، سرویس‌کاران مجرب این مجموعه مبل را به نقطه‌ای مناسب در منزل برای شستشو هدایت و پس از اتمام شستشو دوباره آن را سر جای خود می‌گذارند. تمامی مراحل جابجایی توسط سرویس‌کاران انجام می‌شود.

گردگیری مبل

سرویس‌کاران مبل شویی در قلهک پس از جابجایی مبل با کمک جاروبرقی گرد و غبار مبل را می‌گیرند.

شناسایی نوع لکه برای انتخاب مواد شوینده

در این مرحله سرویس‌کاران مجرب مجموعه بسته به جنس و نوع لکه از مواد شوینده مناسبی برای از بین بردن لکه استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که مواد شوینده ما به صورت فوم هستند که به سرعت خشک می‌شوند.

مبل شویی در منزل قلهک

پس از انتخاب مواد شوینده پرسنل بهترین مبل شویی تهران با استفاده از دستگاه و تجهیزات مدرن کار شستشوی مبل را به صورت اصولی انجام می‌دهند.

بخارشویی مبل با دستگاه در قلهک

با ادامه مراحل شستشو سرویس‌کاران مجرب با استفاده از دستگاه بخارشو و حرارت بالا تمامی باکتری‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها و … را از بین می‌برند. البته توجه داشته باشید که متخصصین مجرب ما بسته به نوع پارچه از درجه حرارت و فشار مناسب استفاده می‌کنند.

خشک کردن مبل با دستگاه

پس از شستشوی و بخارشویی برای گرفتن رطوبت مبل سرویس‌کاران با کمک دستگاه مکنده قوی رطوبت مبل را می‌گیرند به گونه‌ای که پس از چند ساعت می‌توانید از مبلمان خود استفاده کنید.

بررسی نهایی مبل

پس از شستشو و خشک کردن مبل متخصصین ما مبلمان را دوباره مورد بررسی قرار می‌دهند تا لکه و کثیفی روی مبل باقی نماند.

معطر کردن مبل

توجه داشته باشید که معطر نمودن مبل در صورت درخواست مشتری انجام می‌شود.

جابجایی مبل

پس از اتمام شستشو سرویس‌کاران مبل شویی تهران تک مبل را جابجا و به هنگام نقطه اولیه می‌برند، البته در صورت درخواست مشتری می‌توانند آن را در محل مورد نظر مشتری قرار دهند.

دریافت هزینه مبل شویی قلهک

سرویس‌کاران پس از پایان مراحل شستشو در صورت رضایت مشتری هزینه مبل شویی با دستگاه در منزل را دریافت می‌کنند. برای آگاهی از آخرین قیمت مبل شویی با دستگاه با شماره 22359010 | 44383827 تماس بگیرید.

خدمات مبل شویی در منزل قلهک

از حق که نگذریم جابجایی مبل در منزل برای شستشو کار آسانی نیست، به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می‌دهند حتی‌المقدور مبلمان خود را کثیف نکنند، به همین دلیل روی مبل را با پارچه سفید رنگی می‌پوشانند ولی غافل از اینکه هر چقدر هم روی مبل را بپوشانند باز مبل کثیف و  نیاز به نظافت و شست و شو دارد.

مبل شویی تهران تک به دلیل زحمتی که جابجایی مبل دارد با استفاده از تجهیزات مدرن و بروز امروزی مبل شویی با دستگاه در منزل با سرویس‌کاران متخصص و با تجربه را در دستور کار خود قرار داده است و در کنار کیفیت کارها را به صورت سریع در منزل بدون جابجایی و صرف هزینه اضافی انجام می‌دهد، به گونه‌ای که شما در کمتر از نیم روز می‌توانید مبلمان خود را تمیز و مثل روز اول کنید.

قیمت مبل شویی در قلهک

یکی از متغیرهای اساسی برای استفاده از خدمات مبل شویی قیمت آن است که شرکتهای مختلف بسته به خدماتی و همچنین مواد شوینده انتخابی قیمت متفاوتی را ارائه می‌کنند، البته در این زمینه ناگفته نماند که قیمت مبل شویی در قلهک توسط اتحادیه مشخص می‌شود و تفاوت قیمت آن بسته به نوع شرکت و خدماتی است که ارائه می‌کند. در قیمت مبل شویی در قلهک عواملی همچون تعداد مبل، کوسن، لکه، نوع لکه، استفاده از مواد شوینده و … تأثیرگذار است.

نحوه تماس با مبل شویی در قلهک

ساده‌ترین راه برای استفاده از خدمات مبل شویی با دستگاه در منزل این است که همین الان گوشی تلفن همراه خود را بردارید و با شماره‌های 09104159497 یا 44383827 | 22359010 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. اگر به اینترنت دسترسی دارید بر روی لینک https://moblshuitehran.com  کلیک کنید و در قسمت پایین صفحه باز شده بر روی گزینه ثبت سفارش آنلاین کلیک و درخواست خود را ثبت کنید. برای سرویس‌دهی حتماً یک روز قبل سفارش خود را ثبت و در زمان تعیین شده در منزل حضور داشته باشید.

سخن پایانی

امروزه مبل شویی با استفاده از دستگاه و تجهیزات مدرن در منزل انجام می‌شود که هم اصولی تر است و هم کار شستشوی مبل را در کمتر از نیم روز به پایان می‌رساند و شما بدون صرف وقت و هزینه اضافی تنها با یک تماس با بهترین مبل شویی تهران می‌توانید مبلمان خود را تمیز و زیبایی را به خانه و کاشانه خود هدیه دهید. در صورت داشتن هر گونه سؤال، نظر، انتقاد، شکایت و … کافی است با ما تماس بگیرید با در بخش نظرات آن را با ما و دیگر دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

2 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در قلهک»

  1. مریم امیر اسماعیلی

    سلام خسته نباشید ما یک دست مبل راحتی هفت نفره داریم هزینه شستشو رو محبت می کنید بگین چقدر میشه؟

    1. سلام وقت بخیر
      هزینه شستشو به عوامل مختلف و نوع مبل بستگی داره ولی تعرفه هر یک نفر 80 هزار می باشد، و هزینه کوسن ها جدا می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
small_c_popup-1.png

جهت ایجاد سفارش خدمات به صورت آنلاین لطفا فرم زیر را پر کنید.

سفارش آنلاین